Ada.....

 Adamızı bir yaş daha büyüttük dün akşam...O minicik kucaktaki bebek artık resmen delikanlı. Boyuyla posuyla, ergenlik sıpalıklarıyla tam yani....Dün akşamki genel kanı artık büyüdüğü ve doğum gününe gerek olmadığıydı. Malesef bu anlamda benim bir hayak kırıklığım oldu. Biz pastayı çocuklar, kardeşim ve annemle kestik azıcık....Yani o kadar özen Ada'ya çaktırmamak için gün boyu çaba (ki bu arada pasta ortaya çıkana kadar anlamadı)
Hiç doğum gününün büyümesi mi olurmuş. Ben bu anlamda ailenin diğer bireylerinden fazlaca kopuyorum sanırım. Benim için doğum günleri çok önemli. Hele ki oluşlarımınki. Kaç yaşında olurlarsa olsunlar......
 Sondakikaya kadar masayı da hazırlamamıştım. Misafirlerimiz gelince hemen hızlıca koyduk masya herşeyi....Sıcakta salonda kimse oturmadığından dikkat de çekmedi...

 Eren duruma hakim dilimini bekliyor:))))



Ada anneannesine yetişti artık. Kadıncağız yakında yanında küçük kalacak....



Yorumlar

  1. mutlu nice senelerin olsun ada'cığım.. sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
  2. mutlu mutlu huzurlu sağlıklı yıllarr o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun Ada, sen çok yaşa emi, sürpriz hazırlandığında bundan sonra şaşırmış gibi yapta hazırlayan anne kişisi mutlu olsun. Öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada pek bir mutlu oldu zaten Fadiş. Büyükler gereksiz buldu bu durumu....

      Sil
  4. Nice güzel yaşları olsun delikanlının,doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  5. Hiç de gereksiz değil bir araya gelip bir minik pasta bile olsa kutlamak harika ama zamanla arkadaşlarla kutlamaya dönüşüyor haberin olsun:))))

    sen yine de vazgeçme annem ne yaptı acaba düşüncesi hep kalbinin bir kenarında merakla beklenecek:)) öpüldünüz canlar:)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı mutlu yaşları olsun adanın.bahtıda güzel olsun.kocaman öpüyorum onu...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder