Taksim yeniden:((((



Bu sabah Taksim'e yapılan müdahale ile ilgili Gündoğdu'da akşam toplanılacaktı. Oradaydık biz çocuklarla birlikte. Öğlen girdiğimde en son nete durgundu ortalık. Biz dışarıdayken gene karışmış ortalık. Hatta ben keyifli fotolar paylaşmıştım. Ama baktım ki yine müdahale hem de en orantısızından....

Marjinallermiş. 15 gündür izliyoruz, İzmir'de de olsa gidip görüyoruz biz. Varsa bir marjinallikleri bedavadan kitap dağıtıyorlar mesela. Takas var kimi yerde. Yerler tertemiz, yardımlaşma var. Kim ne taşkınlıklarını gördü gençlerin. Tek dedikleri Gezi Parkı park kalsın. Bu kadar mı imkansız bir istek....Yazık nasıl bir düşmanlıktır bu kendi gençliğine aklım almıyor işte benim.....

Yorumlar

  1. Nasıl bi anlayıştır onca millet yaralanıyor direnmeye devam ediyo ama geri adım atmayan hükümetimiz var yazık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder