İstanbul günleri- Büyük Ada





 Kabul bir İstanbul'a çok yazı oldu ama çok dolaştık bol bol fotoğraf çektim. Daha çok foto paylaşasım var da cidden çok çektim. 2 gündür gelip gidip düzenliyorum bitiremedim hatta....

İstanbul'da benim için olmazsa olmaz bir yer de Adalar. Mümkün olsa oğluşlarımı döndüne de götürürdüm. Zaman sorunu Büyük Ada ile yetindik sadece... Yani Ada ismini aldığı adalarla tanıştı İstanbul gezimizde. Aslında bir ara gidişimiz zora girmişti ama neyse ayarladık bir günü ayırdık oraya.

Devrim bisiklet turu yapalım diye tutturdu. Ben Deniz yüzünden karşı çıktım. Neyse surat murat babamızın dediği oldu. Ve Deniz beni utandırdı....15 km'lik büyük turu yaptık ve hatta üstünede epey bir iskele civarında dolandık. Deniz doyamadı çünkü. En hoşu da dik yokuşlardan inerken kıkır kıkır gülüp "uçuyorum" diye bağırmasıydı...Düştü de elbette. Ama bu kez düştüğü için vazgeçmedi.


 Yanımıza biraz atıştırmalık almıştık. Denizi seyrederek dinlendik bir süre...



 Bunlar da rüzgarda uçuşan saçların futbolculara benzemiş haliymiş....


İyice yorulduktan sonra iskelede balık ekmeklerimizi yiyip Ada'ya veda ettik.....

Yorumlar

  1. eşim büyük adada yapmış askerliğini öve öve bitiremez orayı.inşalllah bana da nasip olur gitmek,sen paylaş biz gitmiş kadar olalım canm..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gitmelisin. Hatta mümkün olursa hepsini gör. Çok keyifli yerler...

      Sil
  2. Çok keyif aldıkları yüzlerine yansımış.Hep böyle keyifli gezileriniz olsun inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)))Özlediğimiz çok yer-çok insan vardı ama bu geziyi daha çok çocuklara uygun planladık. Bir daha gitmek şart oralara...

      Sil
  3. geçen yıl gitmiştim.çok sevdim yürüyerek tüm adayı turladık biz.özellikle bir eve aşık oldum ki çok virandı.tabiki ancak rüyamda sahip olabilirim öyle bir eve.çiçeklere hayran kaldım ama o kadar çok çiçeğin olmasını da yayılan kokuya engel olmak adına dikildiğine karar verdim.2 gün sonra istanbuldayım inşallah.sedefe gideceğim bu kez.
    bu arada saçlarına hasat oldum oğluşunun:)) çok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adada yaşamak....Muhteşem olurdu bence de. Sedef Adası'nda yüzmüştüm bir kez. Bildiğim kadarıyla oraya çık sık sefer düzenlenmiyor. Şimdilerde değişmiştir belki. Bizim vakit sıkıntımız olduğundan direk Büyük Ada'ya gittik. Malum çocuklar en büyüğünü isterler ya....

      Sil
  4. Saadetçim ne güze gezdiniz ya. Senin oğluşları iyice büyümüş gördüm ben maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. anamm ablamm aynı gün ordaymışız nasıl karşılaşmadık tühhh :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder