İstanbul günleri-Akvaryum


 İstanbul boğazı kısmını çok güzel hazırlamışlar.







 Türkiye'nin tek buzdağıymış:)))) ışık olayı maviden öteye gidemedim...



İstanbul'a gidişimiz çok ani oldu. Devrim 2 günlüğüne gidip gelmeyi düşünüyordu, ben karşı çıkınca ani izin alıp yola çıkıldı. Kısa sürede küçük bir program yapmaya çalıştım. Hani amacımız Gezi Parkı'ydı ama çocukların görebileceği yerleri de es geçmek istemedim. Bunlardan biri de akvaryumdu. Turkuazoo'ya göre Florya'daki İstanbul Akvaryum'un çok daha güzel olduğunu söylediler bize. Aslında diğeri kaldığımız yer çok yakındı ama.....Sultanahmet gezimiz sırasında oradan servis kalktığını öğrendik. Saatlerini öğrenip akvaryuma gittik. Gerçekten muhteşem bir geziydi. Akşama ayrı bir programımızda olduğu için biz turu 2 saatte tamamladık ama daha uzun da sürebilir. Dinlene dinlene gezilecek bir yer.

Yorumlar

  1. çocuklara süper bir tatil armağanı oldu bu seyahat ilk etapta karışıklık günlerine aman ha demiştim ama organizasyonu iyi ayarlamışsın.
    İstanbulun 3 günlük koşuşturması ile İzmiri komle gezebilirsin değil mi:))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tek tek paylaşıyorum ama çok foto var. Daha bitmedi yani....
      Kesinlikle altında araba varsa İzmir bu kadar sürmez ki biz İstanbul'u hakkıyla bitiremedik bile. Gördüğümüz insan sayısı o kadar az ki....

      Sil
  2. gerçekten dediğin gibi muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle çok foto paylaşamadım bile, gerçeği ayrı bir güzeldi...

      Sil
  3. her yıl gidiyorum İstanbula ama oraya gitmek kısmet olmamıştı.haftaya İstanbuldayım.gideriz inşallah..
    çok keyifli görünüyor zira bu karelerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz 10 yıldır gitmedik, birde orada yaşarken insan böyle turist gibi gezmiyor. Bu kez çocukların zevk alacağı şeyleri olabildiğince yaptık. Sanırım memnun da ettik onları...

      Sil

Yorum Gönder