Fotoğraf çiçeği ağacı....




Gecikmiş bir anneler günü hediyesi bu aslında. Hani insan bazen bir şeyleri yapmayı planlar ama tam oturtamaz ya bu da öyle oldu işte....

Epey bir zaman önce bu dilimi kesip dalını da yapıştırmıştım aslında. Hatta Devrim'e minik dilimler de kestirmiştim. Ben onlara matkapla delikler açtım ki ağaca asabileyim. Niyetim üzerlerine fotoğraf yapıtırıp dalla asmaktı. Başladım da hatta ama hiç içime sinmedi....Öylece kaldı pazar günü anneye yolculuk yapamadı bu durumda.

Nette öyle dolanırken örgü fotoğraf çerçevelerine denk geldim. Aslında yıllar önce görüp yapmalı bunlardan dedeğim bir projeydi ama yapmamıştım. Bunlar olur işte deyip denedim ve sonuç...Bu kez sevdim ağacımı ben:))




Yedek çiçekler de yaptım, lazım olur belki....


Olay basit aslında. Yukarıda görülen pet şişe halkalarından yararlandım. Bu noktada Devrim "amma çöpçüsün" yorumunu da eksik etmedi..... 5 ve yarım litrelik şişelerden halkaları çıkarttım. Ağaçtakiler hep 5 litrelik şişenin halkaları. Kenarlarını tığla kapatıp bir sına dilimli ördüm. Uygun büyüklükte kestiğim keçeye fotoğrafı yapıştırdım. Onu da çiçek halkasına. Bu kadar....

İlk gidişte anneye teslim etmesi kaldı. Bir de dalların uç noktaları boş göründü gözüme. Bakalım gidene kadar birşeyler bulacak mıyım oralara da.....

Yorumlar

  1. Çok sevimli görünüyor.. eşim de bana evi çöp eve çevireceksin yakında diyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olacağız bu gidişle. İnsan her artıktan yararlanmak isteyince:))))

      Sil
  2. Dalların uçlarına renkli ponponlar olur mu ki acaba:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pon pon konusunda hep çok beceriksiz oldum ben. Bu yüzden o maceraya girmem sanırım:))) Teşekkür ederim.....

      Sil
  3. Cici olmuşlar canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Un trabajo muy lindo y original! Saludos ;)

    YanıtlaSil
  5. Nurtenbegendinin fikrine katılıyorum ponpon olmazsa boyalarınla renkler atıver uçlara.

    çalışma süper olmuş. çiçek torunlar harikasın yaa ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice saol, darısı senin başına diyeyim:))))

      Sil

Yorum Gönder