Çok çalıştık çookkkkk...

 Bu zat Devrim'in dikkatini çekti. Minicik, zaten ilk kareden de anlaşılıyor sanırım.
 Ben biraz objektifi ters çevirerek çekmeye çalıştım. Bu şekilde netlemek cidden çok zor. İlk kare normal makro. Daha sonrakiler ise ters objektif...



Bugün çalışmanın dibini gördüğümüz günlerden biri oldu. Dinlenmek için şimdi buraya kaçtım. Birazda çektiğim fotoları merak ettim....
Bilgisayar odasındaki tadilatan bahsetmiştim zaten. Sıvandı, bir kaç kat kireç yapıldı. Bugün de badanayı halledelim dedik. 2.5 litrelik boya aldık. Önce bilgisayar odasını bitirdik. Baktık boya bitmedi, koridora geçti. (benim sıpaların futbol sahası da canını okuyorlar duvarların) Yine bitmedi, yatak odasını da aradan çıkardık. Ama ben başta Devrim'e yardım ederken sonradan arkasından temizlik timi olarak çalışmaya başladım. Sürekli yeni bir odaya geçmek işi de yorgunluğu da katladı bu arada. Hani boya kalırsa ziyan olacak diye....

Neyse iş bitti kaba temizlik de bitti. Mama saati yapalım artık olduk. Ben yeniden evi temizlemeye başlarken Devrim'den merdivendeki (yukarının badanasından artan) boya kovasını kaldırmasını istedim. O "bu boyayı da bitirelim" anlamış. Bir baktım mendiven boşluğunun badanası başlamış. Hadiii evi bıraktım ona yardıma.....Şimdi Devrim toprağıyla oynuyor, ben kaçtım buraya....

Yorumlar

  1. oyyy okurken ben yoruldum.zor işler evde eşya varken cidden çok zor.kolaylıklar diliyorum ama en güzeli bittiğinde yaşanan duygu.fotoğraflar süper.özellikle ikinci kare gayet başarılı.

    YanıtlaSil
  2. Evde eşya olunca inşaat-badana işleri daha da bir zorlaşıyor. Bir de çocuklar rahatça dolanmak istiyorlar. Haklılar aslında...Neyse bitti çoğu işim rahat etti kafam...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder