Sezon açılışı.....

 Deiz inatla mayosuyla gitti sahile. İzin verdiğimiz ölçüde girdi de denize. Hasta olmazlarsa iyidir....
Ada güya kıyafetli ama. Üstelik bu ikincisi....


 Topu kaçırdılar. İnanılmaz bir rüzgar vardı. Devrim kot pantolanla denize girdi mecburen!!!!!


 Bu vatandaşlar topunu aldı oğluşumun. Sonra babamız geri aldı neyse ki. İlk sahile ayak basar basmaz 8 tanesi Ada'nın peşine bir koştular. Ben daha varmamıştım. Şaşırmışım ne oluyoruz diye. Fazla sahiplenmişler kış boyu buraları sanırım...


Hava durumlarında cumartesi günlük güneşlik ve sıcak görününve cumartesiyi denize açılış günü ilan etmiştik. Ama evdeki hesap çarşıya uymdı bu sabah bir kalktı Urla'da bulut kaplı gökyüzü. Bir de rüzgar.....Hüsran...Deniz illa gidelim diye tutturunca öğlen yakına gittik. Mayo falan giymeden öylesine oynar gelirler dedik. Deniz'i tutmak mümkün olmadı. Bir zaman sonra Ada'da ucundan giriş yaptı. Topu alma bahanesiyle tam olarak girense Devrim oldu. Ben kaldım ve kıskandım ama.....
İzmir içi nasıldı bilmiyorum ama Urla cidden puslu ve rüzgarlıydı. Sahilde sadece oturmakla kuma bulandım diyebilirim. Denize giremesemde sahilde okurmak bile çok iyi geldi ama....

Yorumlar

  1. Ammmanın, köpekleri görünce fena oldum, bu kadarı bir arada korkarım ben:( Deniz ,deniz sezonunu açmış ama asıl Devrim üstüne top peşinden sporda yapmış. HAva gayet puslu pek bir zevksiz deniz için, karpuz kabuğunu bekle bence sen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir anlık donmuşum zaten. Ada da nasıl korktu oğluşum...Devrim geriden geliyordu o daha iyi müdahale edebilirdi ama ben biraz gecikmeli davrandım. Neyse ısırmıyorlarmış, sadece bölgeleridnen kovdular...

      Sil
  2. Deniz mevsimini bile açmışsınız, kıskandım valla :)
    Ne zamandır yorum yazamadım sana, ama baktım... Şirince gezinizdeki o dükkanda aklım kaldı, öyle bir dükkan istiyorum... Kilimine bayıldım, üzerinde dolandıkça düzelir bence o... Elmalı pastaya ağzım sulandı.... kuşlar ve baykuşlar çok şirin olmuşlar, gözleri şaşı olsa da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım yamalak olsa da açtık. Gerisi gelir artık.....Dükkanlarda çok güzel şeyler var ama benim erkekler hiç sevmiyorlar gezmeyi. Bu tür yerlere de ailecek gidiliyor hep. Ben de tam anlamıyla dolanamıyorum. Ucundan kıyısından bakıyorum işte..

      Sil
  3. :)çocuklar eğlenmişler belli.iyi yapmışsınız.denizi görünce içim gidiyor.o kadar uzun zaman olduki çok imreniyorum.hele Ankara da içimiz kurudu valla.
    sokak köpeklerinin işi belli olmaz geçenlerde caddede üçü birden üzerime koştu köpek aşığı ben bile anladım terslik olduğunu ama donup kaldım.ikisi poşetlere biri eteğime geçirdi dişlerini ve ben caddenin neredeyse ortasındaydım.neye uğradığımı şaşırdım.bir araba üstlerine sürdü korkup kaçtılar am bende de derman kalmamıştı.kuaförüm çok yakındaydı hemen aldılar beni içeride kendime geldim:(

    YanıtlaSil
  4. Harika fotoğraflar, burada da hava pusluydu bütün gün sonra rüzgar başladı ve şimdi de yağmur:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder