Mutlu mektuplar, minik hediyeler

 Mutlu Olalım Derneği'nin Mutlu Mektuplar etkinliğinden daha önce bahsetmiştim burada. Aynı zamanda Deniz'in öğretmenine de bahsetmiştim konudan. Sağolsun çok güzel ilgilendi:)) Geçen hafta çocuklara mektup yazdırdı. 13 çocuk var bizim sınıfta 8 tanesini seçmiş. Malum mektuplar biraz özenli olmalı ki minikleimizi üzmeyelim....
Cumü günü Özlem hanımla buluşamamıştık. Bugün Devrim bir aksilik olmazsa mektuplarımızı kendisine iletecek bakalım....
 Ben de mektupları boş göndermeyeyim diye yanlarına minik birer oyuncak yaptım. Yukarıdalar...

 Dikilenler önceden vardı zaten. Şu en basitinden minik baykuşları ise yeni ördüm.
Fotoğraftan da anlaşılıyor sanırım oldukça basit. Alt kısmı sıkiğne olarak ördüm. Sonra üste geçip trabzan devam ettim. İstediğim boya gelince de sıkiğneyle kapattım. Tam orta noktada biraz derine battım ki oyukluk olsun orda. Bu arada tabandan üste geçerken deliklere tam batmıyorum ben. Üste doğru tek tarafına batıyorum ki tığı tam sepet havası oluyor....
Gözler, gaga da keçeden. İçine elyaf doldurdum tabiki....

Yorumlar

  1. hepsi birbirinden güzeller.. ellerinize daha önemlisi hepinizin yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar...
    çok mutlu olacaklar çocuklar :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ellerine sağlık,Emine'nin de dediği gibi yüreğine sağlıkkk.

    YanıtlaSil
  4. yüreklerinize sağlık! süpersiniz bence birşey yapayım diyorum ama mektup konusunda ne yapabilirim bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Bende mektuplar olana kadar tıkanmıştım. Kendim yazmakta o kadar becerikli değilim. Neyse öğretmenimiz beni kurtardı:)))

      Sil
  5. ailecek harikasınız ne diyeyim.ellerine sağlık sevgili saadet çok güzeller.baykuşlara tav oldum.öğretmenimizide ayrıca tebrik ediyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol:))))Öğretmenimiz sağolsun kırmadı bizi. Mektupsuz olmazdı...

      Sil
  6. dinazorun eldivenden yapılma fikri süpermiş.

    canım kocaman güzel yüreğine sağlık baykuşlar konusunda çok başarılısın ne güzel olmuşlar.
    çocuklar çok mutlu olacak

    YanıtlaSil
  7. Bir dahakine inşallah ben de katılacağım Adadenizim, bu aralar elim hiçbirşeye varamadı:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder