Minikler....



Bu miniklerin sesi önceki gün bizim terası çınlatmıştı. Uyutmadılar yani bizi:)) Önce nasıl olsa anneleri vardır diye yanaşmadık yanlarına. Dün baktık yalnız gibiler. Akşamüstü annelerinin olmadığına kanatt getirince besleyeme başladık. Malesef 2 tanesi de ölmüş. İlk Sevgi de bende dokunamadık. Devrim ilgilendi. Enjektörle süt verdi onlara...
Ama bugün iş başa düştü. Ne aralıklarla beslenirler bilemiyorum da enjektörle aldıkları çok az olduğu için ara ara veriyorum. Hayatımda ilk kez bir kediyi üstelik bu kadar miniğini elime aldım.......

Yorumlar

  1. Allahım nasıl güzeller.anneleri nerdeki terk mi etti?yazık yavrulara yaa.diğer ikisinin ölmesinede çok üzüldüm.evde kedi hiç beslemedim bende bilmiyorum aralııkları.ay şimdi ağlar duru bunlar.ahh yerim ben onlarıı..

    YanıtlaSil
  2. oyyyy allah'ım kıyamam nasılda guzeller çok üzüldüm hatta ağlıyorum şu an annelerı bırakmış gitmiş ve 2 tanesi ölmüş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevtap kedileri tanıyan arkadaşlar 'annesi bırakmamıştır başına bir şey gelmiştir' diyorlar. Malesef bunları yaşatmak da zor olacak gibi. Söylenen tüm tavsiyeleri yerine getirdik ama zayıf olan iyice süzüldü:(((

      Sil
  3. Kısa sürede büyürler. Biraz uykusuz geceler geçireceksiniz. 2 saatte bir süt vermeniz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Malesef zayıf olan ölmüş. Akşam ısıtıcıyla da ısıtmıştık, iyi gibiydiler ama beceremedik:(((

    YanıtlaSil
  5. Sütü sulandırıp verin olur mu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder