Hani gömü bulmuştum ya......

 Gençmişim ama.....

 Ada güzeli....

 İzmir'e ilk geldiğimizde bir zaman babanemin eski evinde oturmuştuk. Para biriktirdik, ev aldık....


 Çömezlik zamanları....

Annemle babam....


 
 Deniz olayı yani:))))



Bunu hiç hatırlamıyordum, hoş fotoymuş....

Bir arkadaşım eski filmlerimin bazılarını tarayıverdi. Onların içinden seçtiklerim. Hani kiminin baskılı hali de var elimde ama burada derli toplu çok iyi oldu. Şimdi elimde daha taratılacak yüzlerce film var.......

Yorumlar

  1. artık dıjıtaller cktı cıka hıc foto bastırmıyoruz cok uzuluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bir ara ben dijitallerden de seçip baskı yaptırıyordum onu da bıraktım şimdilerde...

      Sil
  2. Çok güzel anılar fotograflarda kalıyor....sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş. Bayılırım maziye dalmaya...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel ya..çok severim eski fotoğraflara bakmayı.hatta tanımam bile gerekmiyor bakmak için.en çokta 3.fotoğraf hoşuma gitti.çok iyi yapmışsın.erkek kardeşim memlekette fotoğrafaçı ama neye yarar.taaa 3 yıl önceki siparişlerim yapılmadı daha:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım. Bine yakın foto tarandı dönüp dönüp baktım hepsine:)))

      Sil

Yorum Gönder