Deniz'den mozaik pasta

 Deniz hem karıştırıyor hem kutuda yazanları okuyor...




Pazar günü 4. İzmir Yemek Bloğu Yazarları toplantısına katılmıştım. Orada çeşitli firmaların hediyeleri olmuştu. Bunlardan biri de Dr. Oetker idi. Paketemizinden çıkan mozaik pasta da çocuklar tarafından seçilip ertesi gün yapılmak üzere ayrılmıştı.

Deniz dün okuldan geldikten sonra  girdi hemen mutfağa. Yine Koroplast'ın hediyesi olan önlüğünü de taktı. Tam da oğluşuma göre oldu önlük bu arada....Başladı pastasını ypmaya....Ama paketin içeriği onu kesmedi kendince eklemeler de yaptı. 1 elma, 5 kuru kayısı, kara kuru üzüm ve tarçın da eklendi pastamıza. Akşama abiye ve  babaya ikram edildi.....




Ama ne coştu yaparken dinlemelisiniz Deniz'in....Bana börekler açacakmış büyüdüğünde, öğle yemeklerini de o yapacak artık. Abisi bir ders geç geliyor ya o gelene kadar.....Hatta bugünün menüsüne mercimek koydu:))) "Büyüyünce bu mutfağı bana verir misin?" diyor bir de.....

Yorumlar

  1. Aferin Deniz'e. Ellerine sağlık.Biraz daha büyüyünce artık beraber paylaşırsınız mutfağı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber kullanmayı teklif ettim aslında ama tamamen istiyor:)))

      Sil
  2. Merhabalar,
    Oğluşunun ellerine sağlık. Nefis olmuştur eminim. Benim kızım da pek meraklı aşçılık okuycam diyor. Hayırlısı bakalım....
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle sevdikleri-mutlu olacakları bir meslek okusunlarda...Deniz sıklıkla değiştiriyor yapacağı mesleği. Ama mutfakla arası çok iyi....

      Sil
  3. ay allahım yaa yapsın yapsın engel olma! sonrada hep hazır istiyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah belki ileride meslek olarak aşçılığı seçer.Benim babamda aşçı valla onu mutfakta izlemek bile zevkli.Hem bende oğullarıma herseyı ogretmek ıstıyorum bilsin ki tek kaldıgında herseyı yapabılsın dıye.Hem devır degıstı artık erkekler yemek yapıyor,temızlık yapıyor kadınlar oturuyor.Şimdiden kaynanalık yapıyorum hehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz meslek konusunda çot değişken. Gün içinde bile birkaç tanesi değişiyor. Ama mutfakla arası hep iyi olacak gibi....

      Sil
  5. :)severim ben o yakışıklıyı!nasılda yakışmış önlük.kocaman bir aferin.minik parmaklarına ellerine sağlık.sana nasıl lezzetli gelmiştir bu pasta şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oktuyorum yorumlarınızı Deniz'e de ağzı kulaklarına geliyor resmen...

      Sil
  6. minik mozaik pastanız ve pastacınız harikaa görünüyor.maşaallah.şimdiki yeni nesil gerçekten çokk becerikli.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. önlüğüne ve ciddiyetine kurban olurum :)) ben de dün miafirlerime yaptım çok beğendiler.
    senin ki caymazsa aşçılık okuyabilir:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder