Damalı kurabiye





Kurabiyenin malzemeleri bildik aslında. Ama biraz şekilli yaptım bu kez. Bu görüntüyü facebook'da yabancı kullanıcılardan birinde görmüştüm. Kim uğraşacak diye de yapmıyordum....
23 Nisan nedeniyle pasta-kurabiye birşeyler hazırlamaya başlayınca yönümü bunlara çevirdim.
Malzemeleri; 1 paket margarin (ne zamandır kurabiyelerde kullanmıyordum aslında) 1 su bardağı nişasta, 1 su bardağı pudra şekeri, kakao, aldığı kadar un.
Kakao dışındaki tüm malzemeleri iyice yoğurduktan sonra hamuru iki eşit parçaya ayırdım. Yarısına kakao ekleyip yeniden yoğurdum.
Daha sonra kakaolu ve sade hamurları yeniden ikiye ayırdım. Her iki parçayı da merdane ile açtım. Bir parçasını uzun şeritler halinde kestim. Diğer parçayı etrafına dolayarak dikdörtgen bir şekil verdim. Poşet içine sararak 1 saat kadar buzdolabında beklettim. Daha sonra da dilimleyerek pişirdim....

Yorumlar

  1. cnm bnmde cesaretim yoktu biliyomusun:)ama yapmissin ve olmus:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir görüntü olmuş tadı nasıl oldu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder