4. İzmir Yemek Bloğu Yazarları Toplantısı

 İzmir'li yemek bloglarının geniş ailesine bu kez ben de katıldım. Kordon Otel'de düzenlenen taplantı çok keyifliydi. Kapıdan daha adımınızı atar atmaz oldukçe emekle hazırlanmış bir toplantıya dahil olduğunuzu anlıyorsunuz..... Emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederim. Çok özenli etkinlikti.....

 Şu numaralı olan kurabiyeleri kapıda aldık. Daha sonraki çekiliş için. Türk bayrağı olanlar ise masada ikinci bir süpriz olarak karşıladı bizi. Bu anlamlı kurabiyeler Zeynep Güler'in ellerinden çıkmalar....

 Muratbey peynirleri ise masaları tadımlık peynir çeşitleri ile donatmıştı....Ayrıca Manisa Gökköy'de her katılımcı adına birer ağaç da dikilmiş ki bu çok çok güzel bir hediye:))))

 Masamız.....

 Günün sponsoru oldukça boldu. Aşağıdaki fotoyu Yıldız'ın bloğundan arakladım. Beni öyle eli kolu dolu görünce benim oğluşlar merak ettiler bir güzel karıştı ortalık:))))

 Hani çekiliş kurabiyeleri vardı ya. İşte ben o çekilişin talihlilerinden biriydim Aşağıdaki  yeşil pişir&sakla tencerelerinden biri benim mutfağımda:)))) Avşar Verda'ya teşekkürler......


Sponsor firmaların hediye poşetlerinden çıkan yemek kitaplarına ise bayıldım.....


Ama çok güzeller koymadan olmazdı:))))) Hatice ve Yıldız

Yorumlar

  1. Biz de toplantımıza katıldığınız ve sizi tanıdığımız için mutlu olduk. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. :) günaydın canım,
    bundan böyle hep aramızda olmam dileklerimle ellerine yüreğine sağlık canım...
    Resimlerimiz de güzel çıkmış teşekkürler...........

    YanıtlaSil
  3. İyi ki geldiniz ayaklarınıza sağlık;)Teşekkürler
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. güzel bir toplentı oldu.Büyük emek harcamış arkadaşlarımız.Daha nice toplantılarda görüşmek üzere
    Sevgilerimle
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir toplantı olmuşşş

    YanıtlaSil
  6. ne güzel ve bereketli bir etkinlik olmuş!Türk bayraklı kurabiyeye bayıldım.emeği geçen herkesi tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. harikasın canım yaaa bizi de misafir etmişsin sayfana:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder