Strafordan bebek evi.....

 Mavi sert straforları yukarıdaki gibi hazırladım önce. Straforları düzgün kesmenin bence en iyi yolu bir bıçağı ateşte kızdırıp kullanmak. Tabiki eski, gözden çıkartılmış bir bıçak olacak....

 Parçaları yapıştırma aşaması biraz sancılı oldu ama. Strafor poligomla yapışmıyor, eriyor hemen. Tutkal da o kadar iyi tutmadı. Yapışkanlı kağıtla kaplayıp yapıştırdım iğnelerle tutturup iyice yapışmasıı bekledim....

 Yukarıdaki maketler hazır. Hani parça halinde satılıyor siz birleştiriyorsunuz onlardan.
Aşağıdakilerde benim acizane çabalarımın ürünleri. 2 tekli koltuk (strafordan), Kitaplık (hazır maketlerin artık parçalarından kesip yapıştırdım), 2 yatak (strafor ve yine maket artıkları), siyah orta sehpası kırılmış tuzluk altlığıydı.....



Bunlarda mutfak masa ve tabureleri. Ayakları ataçtan yaptım.

Aynam da yine maket artıklarından bir çerçeve ve alüminyum folyo....

Daha önce yaptığım dondurma çubukları ile evden sonra Ada "ama bunun içi görülmüyor" demişti. Sarmadı onları o ev yani. Sonra bu evin planlamasını yapmıştık. Evi yapmam biraz zaman aldı. Parça parça tamamladım. Minyatür konusunda çok tecrübeli değilim ama tam anlamıyla çöpçü olmak lazım bunu keşfetmiş bulunuyorum. Ve neyi nerde saklıyorsun bilmek. İnsan saklıyor da birşeyleri nereye ne koyduğunu unutuyor zamanla:)))))

(devamı gelecek)

Yorumlar

  1. evet unutma işine bende katılıyorum. birşeyler aradığımda hep başka şeyler çıkıyor karşıma ama o da ayrı mutluluk aaaaa bu da varmış diye... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. :) bende varım.ah anahtırlarım elimde bugün ve sesleniyorum çocuklara"çocuklar anahtarlığımı gördünüz mü? elinizde öğretmenim:))madara olduğumun resmidir.
    eve gelince şimdiden şahane bişey olacağı kesin.o minik mobilyalarla uğraşmısın ya helal.geçen yayınladığım postta söylemiştim.bu ayrı bişey.sabır merak ve azim istiyor.o yüzden minyatür çalışan dostların önünde saygıyla eğiliyorum.
    straforu yapıştırma konusunda sevgi perdelerinin bazılarını strafora yapıştırıp tablo yapmıştım) her haltı denedim .ıhıh sonuçlardan memnun kalmadım.bilen varsa yazarsa ne kadar iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      Minyatür çok keyifli ama dediğin gibi ciddi sabır istiyor. Bir de rahat bir mekan. Hele ki evde çocuk varsa. Ben bunlarla uğraşırken çocuklardan nasıl kaçtım anlatamam. Tamam onlarda yapsın da benim yaptıklarıma el atıyorlar, kafam karışıyor:))) Topla, yeniden dağıt ayrı bir tantana....

      Sil
  3. canım çok cici bir ev olacak.merakla bekliyorum.dediğin gibi malzemelerin yerini unutmasak iyi olacakta.artık hepsini bir yerde toplamaya çalışıyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün başka birşey aradım bulamadım resmen. Bahar temizliği bahanesiyle parça parça tüm evi kaldırmaya karar verdim bakalım. Caymazsam:)))))

      Sil
  4. devamını da merakla bekliyorum, harika bir iş çıkartmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Fadiş, çok acemiceler aslında ama keyifli....

      Sil
  5. canım benimmm nasıl utandım şimdi bak tam bir hafta olmuş sana uğramayalı tek tek hepsini okudum postların geceleri geç girebiliyorum ona bak buna bak (mailler ,yorumlar , derken arada atlamışım seni şimdi panelden geriye dönük atladığım güncellemeler varmı diye bakınırken gördüm epeyce post açan olmuş ada denizim nerelerde diye bakınırken geldim işte:))) ahşap evine bayıldım,
    atıklar konusunda haklısın:) ben de çok unutuyorum ve genelde bir başka şeyi aarken buluyorum:))
    sen biraz da Özden beyin sayfasına takılsan süper işler çıkafracaksın gibime geliyor ellerine sağlık.

    bahçeye gelen misafirin çok şirin artık devamlı ziyaret edebilir:))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle Hatice çalışıyorsun sen. İnsan bütün gün dükkanda, gel eve orada da ayrı bir telaş oluyordur...Ben hiç alınmam gelemediğin zamanlarda, gelmenle-yorumlarında keyif alırım o başka:))))))
      Özden beyin sayfasına bakıyorum, kitapların yapımı oradan hatta. Çok güzel işlere imzasını atıyor, bayılıyorum çalışmalarına.....
      O köpek bir daha görünmedi hiç. Bu aralar buralarda çok fazlalar aslında. Geçen sabah erkenden yürüyüşe giderken sürü vardı ortalıkta. Hasanağada çalışma var ondan mı ortalıktalar bilmiyorum.....

      Sil
  6. bekliyoruz devamını ne güzel şeyler yapıyosunuz..
    bende okadar sabır yokki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)))) Ben de çok sabırlı sayılmam aslında ama minyatür işi gerçekten keyifliymiş...

      Sil
  7. saadet hanımcım bugün eşim sağolsun okula bırakırken beni sergide yapılacak işlerde istediğim yardımları anlatıyordum.straforlardan altlık yapacağım ama yapıştırma işi canımı skıyor hiçbişey olmuyor deyince"aşkım banyo ve tuvaletin tavanlarını sen kapladın ne kullandın hatırlasan" deyiverdi.ahh şimşek çaktı.o kaplamalar strafor sonuçta ve macunu varrrrrr!:)) ay çok mutlu oldum.alırım bi kova ne zaman istesem kullanırım yaşasın.seninle paylamak istedim olaki işine yayar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim bak hiç duymamıştım bunu. Aslında bizi yapı marketler paklar neler vardır oralarda kimbilir...

    YanıtlaSil
  9. Ayy kahkahalarla gülüyorum, Uleynnn TTNET bana neler kaçırtıyormuşsun meğer:))) Ellerine sağlık canım çok güzeller ben de seninle çöpcü ve hiçbirşeyi ya minyatürde lazım olursa diye atamaman konusunda hem fikirim:)) Ayyy yapasım geldiiii yaaaaa:(Tutmayın beni diyeceğim neredeyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of senin yapasın geldiyse neler çıkartırsın kimbilir...

      Sil

Yorum Gönder