Photoshop öğrenmeye çalışıyorum...

 Yılbaşı çiçeğim. Epeydir açmıyordu ama kışın açar benim bildiğim. Benimki yenice açtı....





Şu fotoğrafçılık işini seviyorum da bugüne kadar photoshop işine hiç bulaşmamıştım. Zaten benim kullandığım ubuntuda da yükleyememiştik. Niyetlenmediğimden de kasmamıştım açıkcası. Ama benim disk gene çöktü. 1 haftadır Ada için takılan windowsdan giyorum nete. E böyle olunca da photoshop programı yükledik. Sabahtan üzerinde çalışıyorum ne zormuş ve ne çok şey varmış.....

Yorumlar

  1. Photoshop'un iş gereği her gün karşısındayım:((( Kaç yıldır da kullanıyorum. Ama benim de bilmediğim ve ya kullanmadığım bir çok özelliği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey karışıkmış zaten bu konu, sürekli deneme yapmak lazım iyice öğrenmek için...

      Sil
  2. hadi bakalım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin canım.biraz uğraşınca çok rahat kullanacağından eminim.yılbaşı çiçeğin harika...sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım yılbaşı çiçeğine, yıllar önce yengemin çiçeğini hatırlıyorum da ne kadar büyüktü, ne çok çiçeği vardı. Photoshopu ben de öğrenmek istiyorum zaman zaman deneme yapıyorum, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir çiçek, gösterişli de. Ben de seviyorum ama çocukların alerjileri çıktığında hepsini salondan taşımıştım. Biraz küstüler bana.....Şimdi yeniden aramızı düzeltmeye çalışıyoruz...

      Sil
  5. Bir yorum yazdım ama gönderemedim sanırım, yılbaşı çiçeğini severim ben ilk defa muğla'da yengemde görmüştüm ve çok büyüktü, sık çiçekleri vardı, photoshop'ta kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Çiçek de çok güzelmiş maaşallah.
    kolay gelsin canım arada deneyimler haliinde paylaş bizimle. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane açtı bu yıl. Daha önceki yıllarda kum gibiydi. sonra neden bilmem küsmüştü....

      Sil
  7. :) geçen haftalarda yazmıştım kursa gittim bilgisayar word,exzel paint vs .kursu bitirdiğimizde bilgisayar hocamız bunun dipsiz bir kuyu olduğunu söyledi sonu yok yani.öğrenilecek çok şey varda gelişim hızımızla teknoloji hızımız uyuşur mu o tartışılır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sonu yok. Bir de benim gibi teknik özürlüleler daha bir zor:))))Cebelleşiyorum resmen

      Sil

Yorum Gönder