Okunası bir kitap....


Bu kitabı seçtiğimde orta karar bir kitaptır  diye düşünmüştüm açıkcası. Okudukça içine aldı beni. Felsefe öğrencisi Laura'nın hikayesini anlatıyor. Kitaplarının içinde kaybolduğu bir sırada karşına çıkan Serge ile olan evliliği, 50 yaşına geldiğinde aslında hep aldatıldığını öğrenmesi, çelişkileri, çatışmalara....
 Ben felsefeyi hep sevmişimdir bu kitapta beni çeken bir nokta da bu oldu belki. Ama hayattın içinden sahneler de var kitapta. Dönüp kendimi yargıladığım noktalar bile oldu yani....Yalnız kitabın sonu benim için hayal kırıklığı oldu. Hani çok sevdiğiniz bir dizi vardır son bölümü olmamıştır ya öyle. O kadar çatışmanın çözümlenmesini bekledim belki de....


Mesela bu sayfadaki felsefeye bakış hoş bence....



Kitap arkası""Laura Baroncelli, elli yaşına girmek üzere olan bir kadındır. Evliliğinin yalanlarla örülmüş bir ağa dönüştüğünün farkına vardığı sırada, kocası geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeder. Laura da, yaşadığı katlanılabilir cehennem hayatına son vermeye hazırlanır. Her şey kontrolü altındadır, intihar mektubunu bile yazmıştır.""

Yorumlar

  1. Bende felsefi kitapları hiç sevmiyorum ama kitap hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. benzer konulu bir film izlemiştim.
    ama kitaptan okumak daha güzel orda kendi filmini oluşturbiliyorsun:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder