Mutlu mektuplar.....23 nisan


Geçen gün Mutlu Olalım Derneği'nin Mutlu Mektuplar çalışmasından bahsetmiştim. Özlem hanımla da konuştum daha sonrasında.
23 Nisana çocuklar için ne yapabiliriz diye sordum kendisine. Örgü oyuncak türü hediyelerin olabileceğini belirtti. Çocuklar için sağlıklı olur diye. Sanırım dikiş de olabilir. Yıkanması kolay...

Genelde 300 civarında çocuk oluyormuş. İlgilenenler, birşeyler yapıp gönderebilirim diyenler ya da direk daha fazla bilgi almak isteyenler buraya bir gözatabilirler. 

Mektuplar konusunda ise şu bilgileri verdi....
Mektuplarda dikkat edilmesi gereken hususlar
 
Çocuklarımızın hastalıklarından bahsetmesinler, geçmiş olsun demesinler...
Gerçek bir mektup arkadaşı olsunlar, sanki hiç hasta değillermiş gibi yazsınlar.
 
Ad- Soyad ve adreslerini yazmayı unutmasınlar
 
Yiyeceklerden bahsetmesinler-- bunların örnekleri olduğu için söylüyorum.
 
 
Küçük hediyelerle ilgili,
 
boncuk gibi şeyler olmasa iyi olur. gerçekten oynayabilecekleri küçük bir oyuncak tercih sebebi.
meşe de olmasın
 

Yorumlar

  1. yaa duyurusunu yapacaktım unuttum.akıl defterime not alıyorum hemen mektupları..

    YanıtlaSil
  2. evet ya bende senin yazıdan beridir düşünüyorum
    hatta daha önce organize olabilseydim de gelirken birşeyler getirseydik diye de düşündüm
    hatta hastanenin önünden de geçtik :)
    ama elimiz boş giremedik içeri
    23nisan için bende elimden geleni yapacağım!
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder