Kitap alışverişi



Dayanamadım yine kitap aldım kendime. Bu kez oku oku'dan. Kelepir bölümüne daldım geçen gün içinden epey bir seçim yaptım. Malesef 5 tanesinin baskısı kalmamış. Bir kaç tanede okumak istediklerimden seçtim. Semerkant'ı ben okumuştum uzun yıllar önce ama Devrim merak etti. Evde bulamadım sanırım birine vermişim. Yeniden aldık biz de...
Almak istediğim daha çookkkkk  kitap var ama az buçuk pahalı oluyor. Bu aralar okumaya fena taktığımdan kısa sürede bitiyor elimdeki kitap, ee 2-3 güne 15-20 lira da tuzlu olmaya başladı. Düşşün azıcık kitap fiyatları......

Yorumlar

  1. Kitap kulen muhteşem görünüyor:)
    Uçurtma Avcısı bende de var, okunmayı bekliyor...
    Hasan Öztoprak'ın da 'İmkansız Aşk' isimli kitabı var bende.
    'Rüzgarı Dinleyen Çocuk' kitabını merak ettim. İsmi ne kadar güzel.
    Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde kelepirlerden seçtim kitapları, konularını okuyup ilgimi çekenleri aldım. Yaşlanmaktan korkmayan bir kadının yolculuğu'na da dün akşam başladım hemen.
      Hasan Öztoprak okumamıştım daha önce bakalım nasıl blacağım kendisini. Bu aralar o kadar çok kitap alasım var ki anlatamam....

      Sil
  2. Gittigidiyor.com 'da sahaf dükkanlarına da bakabilirsiniz.Hem hesaplı hem de baskısı tükenenleri bulmak mümkün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum orayı hemen bakıyorum, teşekkür ederim Çiğdem:)))

      Sil
  3. kitap kapağını açınca bir koku gelir ya o kokuyu çok severim...o yüzden okuyamasam da kitapları ara ara açıp koklarım...hayırlı okumalar....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim o kokuyu. Hatta yeni yeni alıştım netten alışverişe, değilse dolaşıp, kitapları karıştırıp almanın tadı başkadır:)))

      Sil
  4. Sahaflarda dolaşmayı çok seviyorum oldukça da uygun fiyatlı kitaplar bulunuyor Adadenizim. 2 günde bir kitap bitirirsen gerçekten pahalı kitaplar bu anlamda... Arşive almayacağın kitaplar için kütüphanelerden de ödünç almak iyi fikir değil mi? ki o da bana uzak:( seni bilmem belki vardır yakınlarında???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de sahaf yok ya da biz bilmiyoruz. Ama geçen yıl kitap fuarına gelen sahaflara sormuştuk "yeriniz neresi" diye İstanbul'dan geldiklerini söylemişlerdi. Kütüphane olayı benim de aklımda ama malesef yık yakınlarımda. En yakın Basmane'de diye duydum ki araçsız mümkün değil, belki yaza çocuklarla gidip geliriz gibi bir düşünce var kafamda bakalım....

      Sil
  5. ooo ne kadar guzel gorunuyor nasıl ımrendım anlatamam

    YanıtlaSil
  6. keyifle okuman dileğiyle cnm bu aralar ben ders kitaplarımdan başka kapak kaldıramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorsun bir de ders de varsa zor tabiki. Ben bu aralar elişlerini de sallıyorum açıkcası hep okuyasım var.

      Sil
  7. ohh iyi yapmışsın .keyifli okumalar.özellikle amin maalouffu çok beğenirim.son kitabını aldım ama daha sıra gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin maalouf benim de favorilerimden. Kitaplarını ilk çıktığı yıllarda okumuştum. Ölümcül kimlikler'i beyenmeyince bırakmıştım almayı. Devrim tanışmamış kendisiyle bir başladı sıradan okuyor şimdi hepsini. Annem bile bazılarını 2 kez okumuştur....

      Sil
  8. keyifli okumalar canım. 3 günde bir yeni seyahatlerdesin demektir bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Bu benim çocuklara da söylediğim bir şey aslında. Deniz'e bazen tuhaf geliyor benim elimde sürekli kitap olması... "her kitapla başka dünyaları, başka insanları tanıyorsunuz" diye konuşurum onlarla. Zaten sapıttım bu aralar. her kitaba başlarken bunu yavaş okuyacağım biraz da elişi yapacağım diyorum. Başlayınca sarmışta tamam ben de ipler kopuyor. Dizileri falan da terk ettim, bazen akşam haberlerden sonra tv hiç açılmıyor bile....

      Sil
  9. Nasıl da güzel görünüyorlar : )

    YanıtlaSil
  10. İnsan almaya başladımı duramıyor işte... ama dediğin gibi pahalı oluyor :(
    Carrefour a git sen, cep boyu 3,90 büyükler 5,50-6,60... Her gittiğimde yüklenip geliyorum, hatta aynından almayayım diye telefon fihristini kitap fihristi yaptım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carrefor bize çok uzak, Çiğli'de. Pek kullanmıyoruz orayı. Ama kardeşime gidersem uğrayayım. Hiç düşünmemiştim kitap için orayı....

      Sil

Yorum Gönder