Haşhaşlı revani


Benim evin erkekleri tam anlamıyla tatlıcı. Ve mümkünse şerbetli tatlı isterler...Herhalde onlar olmasa eve hiç tatlı girmez, yapmam, benim aram yoktur anlayacağınız.. Geçen haftaki mini bahçe pikniğimize bir de tatlı yapmıştım. En kolayından bir revani. Annemden bile geçer not aldı ki mutlu oldum...
Malzemeleri; 2 yumurta, yarım sb şeker, 1 sb irmik, 1 su bardağı un, kabartma tozu, yarım çay bardağından az tane haşhaş (elimde o kadar vardı), yarım çay bardağı süt, 3 kaşık sıvı yağ....
Şerbeti için 2 su bardağı şeker, 2 su bardağı su....
Kek mantığı ile önce yumurta ve şekeri çırptım, malzemeleri ekledim. Yağlanmış cam tepsiye döktüm. Pişerken şerbetini ocağa koydum kaynattım. Fırından alır almaz şerbetle buluşturdum.

Yorumlar

  1. al benden de o kadar tatlıyla hiç aram yok hamur işiyle de öyle peki ben bu kiloları nasıl alıyorum anlamadım.ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bendene haşhaş vardı ne yapsamki acaba diye düşünüyordum bu tatlıyı yapayım çünkü benimkilerde seniinkilerden kalır yani yok onlarda tam bir tetlıcılardır:)
    ellerine sağlık güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  3. Revaniyi çok severim,görüntü muhteşem ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Eşim çok sever revani,bir dahaki sefere haşhaşlı deneyeyim o zaman ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder