Filler için su.....


Ayşım'la yaptığımız kitap takasında sahip olduğum bir kitap Filler için su. Aslında çok merak ediyordum ama okumasını daha yeni yaptım. Ve dün tüm yorgunluğuma karşın (bahçe işleri malum) son 70 sayfayı akşam bitirmeden yatmadım...
Sara Gruen'in kitabı, beklediğimden de daha çok hoşuma gitti. Anne ve babasını çok ani kaydene Jacob'un hikayesini anlatıyor Filler için su. Veterinerlik fakültesini bitirmek üzereyken herşeyi bırakıp kendini bir sirk treninde bulan Jacob, hayallerinden bambaşka bir hayatı yaşıyor. Okuyun bence pişman olmazsınız....

Yorumlar

  1. İsminden dolayı çok ilgimi çekti kitap:)Paylaşım için teşekkürler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim. Ben de keyif almıştım.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle keyifli bir kitap....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder