Bahar geldi gümbür gümbür......

 Bahçemdeki lale....


 Deniz bana papatya topladı, kurutulacaklar....

 Gül mevsimi de geldi oh mis gibi kokacağız artık......



Bugün facede gördüm Banu paylaşmış oralara kar yağıyormuş!!!! Bize ise bahar geldi artık. Umarım geri gitmez ben çok alıştım.....Öyle bir güneş varki dışarıda bahçede kısa kollularla çalışıyoruz bugün. Yağmurlar çok yağdı her taraf yine yabani ot olmuş. Onların ancak bir kısmını temizledik, arkadaşlarımız geldi sabahtan semaverdi çay demledik. Ben kısa bir mola için geldim buraya yine devam edeceğiz bu hava kaçmaz....



 Bu da photoshop denemelerimden, renklerle oynamaya çalıştım azıcık....


Ve yeni objektifim. Tamron 18-270. Epeydir alsammı almasam mı? ne alsam? araştırmalarım sürüyordu zaten. Aslında tele ve makroyu ayrı ayrı almak çok daha doğru ama çok pahalı oluyor. Bir kaç bilene de danıştıktan sonra yukarıdakinde karar kıldık ve dün geldi.
Bu aralar hem bunun araştırması hem photoshop denemeleri tüm zamanımı alıyor. Bloğa bile yazamıyorum. Oysa yaptığım paylaşılacak elişlerim de var...Neyse bir hevesimi alayım da.....

Yorumlar

  1. Şuan Ankara'ya lapa lapa kar yağarken size bu yorumu yazıyorum.Baharın kıymetini bilin,size yüzünü erken gösterdi ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok şanslıyız buna şüphe yok. Kar haberlerine de acayip şaşırdım bu arad, ne kış oldu ne bahar..

      Sil
  2. yeni cicin hayırlı olsun bol kareler dökülsün:))

    papatyaları kurutup sakla canım haftada bir gün az sıcak suya demleme yapıp onunla dişleri ve diş etlerini fırçaladığında diş eti kanamaların azalmasına fayda sağlıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. papatyaları kurutmak için topladım. Annem çayını içer her yıl ona temiz temiz toplayıp kurutuyorum....Dediğin tarifi bilmiyordum ama, teşekkürler....

      Sil
  3. ohh bahçe lale,papatya...vayy çok şanslısınız valla.burada kar var yani Ankara da gerçi bugün eridi ama çok soğuk.bıkıverdim artık kıştan.bahar gelip ceee yapıp geri gidiyor.hastalık ve depresyon yapıyor sonuçta:) bu kadar şikayet yeter.çalışmaya devam özellikle fotoshop denemelerine.objektifin hayırlı uğurlu olsun canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))Kar inanamadım okuyunca. Bir soğuk bir sıcak nolacak bakalım bu havalar....

      Sil
  4. Senin laleyi kiskandim ben ama,benimkiler hala acmadi..e ne de olsa izmir havasi iste bambaskadir..keyifli zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laleleri seviyorum geçen yılım soğanı bu aslında. Yanlışlıkla (sümbül soğanlarmın arasına karışmış) bahçeye dikmişim. Aslında laleri saksıya dikiyordum ben. Süpriz yaptı bana...

      Sil

Yorum Gönder