Güzel bir kitap,,,,,


Küçük Mucizeler Dükkanı kitabını okumayan hobisever kalmadı sanırım. Ben de epey zaman önce okuyanlardanım. Yukarıdaki kitaba ise markette denk geldim. Adını duymamıştım daha önce. Şöyle bir baktım Küçük mucizeler dükkanı ile hikayesi çok benzer. Merak ya bu basım tarihine baktım, sonrada diğerine.....
Elimdeki kitap 2. basım ve 2009 tarihli. Küçük mucizeler dükkanı ise 2011'de basılmış.....Artık hikayelerini bilemiyorum. Kim kimi taklit etmiş. Ama tarihe bakarak orjinali bu olabilir diye almıştım.

Dediğim gibi hikayeler çok benzer. Ama ben bu kitabı diğerinden bir tık daha fazla sevdim. Kafam karıştı belki ondandır...Hele ki final.......Denk gelirseniz okuyunderim....

Yorumlar

  1. Evet Küçük Mucizler Dükkanını okumayanı dövüyorlarmış diye duydum, ben de 5 kitaplık seriyi aldım:) Bu sete Sherlok Holms 5 kitaplık serisi de eklendi ucuza geldi. 15 gün önce ameliyat oldum, yattığım yerde okudum, pek güzel oldu. Ama daha bitmedi. Dur şimdi bir gidip okumaya devam edeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk üçünü okudum ben. Sonra baktım olay hep aynı yerde dönüp duruyor bıraktım serinin gerisini....İyi okumalar sanada

      Sil
  2. Ben okumadım malesef.elimde bır cok kıtap var okunacak.İmrenıyorum sana vallaha ne guzel bol bol okuyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişler büyüsün başlarsın. Küçükken çok zor. Onların uyanık zamanlarında hep tetikdesindir zaten. Uyudular mı da işe zaman yetmez....

      Sil
  3. Not aldım, tavsiye için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder