Bugün sayfam bembeyaz......



 Kar görmemiş İzmirli akın akın olay yerine giderken.....











Malum benim çocuklar kar da kar diye tutturuyorlar 2 yıldır. Neyse geçen yıl yağmıştı İzmir'e aldanmıştık. Ama bu yıl havalar daha bir sıcak sanki karın esamesi bile yok. İmdadımıza Eğitim-Sen yetişti....Daha önce Spil'de pikniklerine katıldığımız ekip Bozdağ gezisi düzenlemiş bu kez. Kaçırır mıyız hiç....

Bugün sabah sabah düştük yollara 3 otobüs. Doğalar ve annem de geldi. Gidişde mola vere vere yeni yerler göre göre gittik. Öğlen Bozdağ'da (kayak yapılan yer değil. Girişte ama bol karlı tepelik bir yer) çocuklar ve pek çok büyük iplerinden boşandı sanki. Hiç kar hevesim olmazdı bu gezi de anladım ki kar benim olayım değil. Açıkcası kendimi fotoğraf çekmeye verdim. İlk kez kar fotoğrafı çektiğim için sürekli denemeler yaptım.

Bu arada benim erkekler ne mi yaptı??? Tabir kaba mı kaçacak resmen .....kadar ıslandılar. Kaç kez o tepeden kayıldı, kaç kar topu yediler bilemiyorum. Aralarda fotoğrafladım sadece....

Çocukların üstlerini değiştirdiğim için fotoğraflayamadım ama bir de mangalda sucuk-ekmek keyfi yapıldı. Benim özgürlüğüm üşümelerine kadar oldu yani. Sonrasında annelik görevime geri döndüm......

Yorumlar

  1. Bende bir İzmirli olarak bembeyaz karı çok özledim Bozdağ çok iyi fikir kışın hiç gitmediğim bir yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife bize de uzak geliyordu üşeniyorduk açıkcası. Ama böyle bir geziyle iyi oldu. Açıkcası çocuklar istemese yine gitmezdik sanırım...

      Sil
  2. harika görüntüler çok hoş...

    YanıtlaSil
  3. :) oh onların adına iyi olmuş:)manzara çok güzel görünüyor ama açıkçası kar benimde olayım değil.yaz çocuğuyum kışı sevmiyorum işte ne yapalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazı-denizi seviyorum. Ne o öyle soğuk, kat kat kıyafetler. Hiç bana göre değil. Denizin kokusu bile başkadır.....Ama çocuklar işte hem deniz hem kar olsun diyorlar. Hatta eve dönüş yolunda nerede yaşasak da hem kar görsek hem denize gitsek diye hesap yapıp durdular:))))

      Sil
  4. ohhh sefanız olsun. eee anne her yerde anne:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla. Şu annelikten izin yok bir türlü. Bazen gittiğin yerlerde kafamı boşaltıp şöyle yürüyesim gelir ama ne.......

      Sil
  5. Ayyy çok tatlılar yaaa,bayıldım bayıldımmmm, çocuk olasım geldi, şimdilerde kara pek dayanamıyorum ama eskiden morarana kadar oynardık.Herhalde orada olsaydım dayanamazdım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar-soğuk benim oluyom değil Şule. Uzaktan bakayım yeter. Zaten fotoğrafını çekmek de çok zormuş. 140 kare çekmişim ki çoğuda bir saatlik kar olayındadır. Deneye deneye. Zaten netten araştırmıştım öncesinde kar tam beyazdeğilmiş. yüzde 18 gri çıkarmış. İşte bunu önlemek için ayarları var makinenin. Otamatik de çekmek istemedim ben yapayım çekimi istedim. Fena olmadı ama.....

      Sil
  6. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.415117735238408.96564.100002205543849&type=1

    arkadaşlar albüm yüklemiş inceleyerek baktım ama sizi göremedim,ben de son anda katılmaktan vazgeçtim gribal nedenlerden dolayı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açamadım ben sayfayı...Aslında bende hastayım hatta o gün sesim çıkmıyordu bile. Am çocuklara söz verdiğimiz için vazgeçme şansımız yoktu...geçmiş olsun size....

      Sil

Yorum Gönder