Bozdağ gezisi

 Yol üstünde Çeşmeler adı verilen bir yer. Satış yapanlar, çay-gözleme satışları falan var yol üstünde... 40 tane çeşmeden su içen muradına eriyormuş.
 Görüldüğü gibi benim erkeklerde içti......

 Otobüsün camından çektim bu nine ve miniği. Biraz uzakta kaldılar o yüzden....

 Açık havada soba.....

 Bozdağ köyü. Bizimkiler kahvede çay molası verince minik bir yürüyüş yapıp fotoğraf çekeyim dedim. Ama evler hep yeniydi. Apart otel bile vardı. Pek verimli bir gezi olmadı benim için....


Bunu da paket makine ile Devrim çekmiş. Çeşmeler denen yerde bir dere akıyordu. Köprü üstünden çekim yaparken.....

Yorumlar

  1. ilk duydum o kırk çeşmeyi.sen içmedin mi saadet hanımcığım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben içmedim. sadece birinden tadına baktım azıcık. Her yerde tuvalete giremediğimden dışarıda pek sıvı tüketmem ben

      Sil
  2. Yazın ziyaret etme şansım olmuştu çok güzel bir yer,kışında görmek isterim.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gruba dahil olunca tam gezemiyor insan. Benim için yarım bir gezi oldu. Ben de yeniden görmek gönlümce dolaşmak isterim çevreyi....

      Sil
  3. :)) 40 çeşmeden azar azar bir bardağa koyup tek seferde içmek de işe yarar mı ki:)))))

    her iki postunda harika olmuş içim gitti valla:) tekrarları da olsun inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki açıkcası çeşme olayıyla fotoğraf çekmek dışında pek ilgilenemedim. Bir gözüm çocuklardaydı; bulunduğumuz yer yol üstü arabalar geçiyor ve çocuklar oyun telaşında. Bir gözüm de nasıl iyi foto çekerimdeydi. 15 dakikalık molada bu kadarı olabildi. İnsan kendi arabasıyla gitmeli durup durup seyretmeli aslında kimi manzarayı...

      Sil
    2. doğru söylüyorsun neyse bu öğrencelik olur bir daha da arabayla gidersiniz:)

      Sil
  4. Bozdağ köyü evlerinin perspektifi çok güzel... iyi yakalaışsın ee nerde kar manzaraları daha geri gideyim bakim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evler yeniydi ben daha eski evlere denk gelirim diye ummuştum. Zaman sıkıntısı da olmasa hoş dolanırdım ya. Bu kez bu kadarlık oldu. Teşekkür ederim:))

      Sil
  5. ekin&demet hayranı9 Ocak 2014 19:24

    süüüüüüüpppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  6. ekin&demet hayranı9 Ocak 2014 19:25

    süper bozdağ bir harikaymış

    YanıtlaSil

Yorum Gönder