:(((((


Hani bahsetmiştim kiralık dairemizden orayı 15 gün kadar önce bir hanım kızımıza kiraya verdik. Ablasıyla birlikte 3 gün temizliklerini yapıp yerleşip Antalya'ya gittiler. 3 hafta tatili varmış. Dün gece Devrim alt kattan yukarı çıkarken borudan su geldiğini farketmiş. Yukarı bir çıktık ev göl....

Mutfak (mutfak salon bir) ve koridor en az 10 cm suya batmış. Lavabonun altındaki metal su borusu nasılsa delinmiş ve resmen damlaya damlaya 9 günde doldurmuş odayı....Tabiki kısa bir şok ve hızlı tahliye....Bir taraftan suları tahliye ettik bir taraftan halıları-minderleri kaldırdık. Çekyatlarının altına yükselti koyduk falan...Tüm gece üst katta cebelleştik yani....Bir de ben hiç düşünmemiştim bile uğraşırken Devrim'in de azıcık geç aklına geldi yerde kablo varmış ki allahtan fişe takılı değilmiş.....

Nasıl bir aksiliktir. 2 hafta ev boştu biz o kadar temizlik-badana yaptık boruda tık yok. Kızlar 3 gün oradaydılar gene bi şey yok. Gittiler arkalarından ev bu hale geldi. Nasıl canım sıkıldı anlatamam. Hani benim başıma gelse çok üzülürüm ama bir başkasının evi olunca daha fenaymış....Aramadık da kızı. Devrim "nasıl olsa birşey yapamayacaklar. Tatilde canı sıkılmasın" dedi.

İşin komik tarafı set üstü ocakları için tezgah hazırlamıştık Devrim  yerleştirecekti ben de onlar yokken içeri girmek istemedim gelince halletmesini istedim. Ah azıcık meraklı bir kadın olsaydım diye epey hayıflandım dün gece....

Yorumlar

  1. Ah geçmiş olsun canım Allah beterinden saklasın....

    YanıtlaSil
  2. Hay Allah yaa geçmiş olsun, yine temizleme işi sana düşmüş:( Offf çok da büyük bir tehlike atlatmışsınız aynı zamanda böyle durumlarda ilk yapacağımız elektriği kesmekken o panikle dalıyoruz hep ayy ne oldu buraya diye. Ben evdekilere sürekli tembihliyorum ama gel gör ki Allah korusun başımıza böyle bişi gelse yine olacağı aynı, bu yüzden yerde 3 lü priz falan bırakmamaya çalışıyorum duvara çivi çakıp coğunu yukarılara astım, yine de var yani zamanla oluştu dur aklıma gelmişken onlara da çare bulayım:( Siz de asın Saadetciğim çoluk çocuk var evde. Tekrar geçmiş olsun hem size hem kiracınıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kendi katımızda da yerde değildir prizler. Zaten görüntüsü beni rahatsız eder. Ama dediğim gibi bizimkiler 3 gün durup gittiler. Öylece ortalıktaydı, televizyona takılı. Ben dalınca ilk onları birbirinden ayırdım da prize bakmayı düşünmedim bile:)))
      Şule temizlik hiç gözümde büyümedi bu kez. Tama uykusuzluk kötü de asıl can sıkıcı olan emanet bir evin başına gelenler. Hoş olayda suçlu da yok ama işte tam kısmetsizlik. Evde olsalar damladığını kesin farkederler, hemen sorun halledilirdi oysa....

      Sil
  3. Daha önce başıma geldiği için ne berbat bir şey olduğunu bilirim. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi evimde yaşamadım açıkcası ama bir damlamanın evi göle çevirebileceğini tahmin etmezdim...

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım okurken şu prize takıldım kaldım Allah korusun:(
    minik de bir ders çıkmış bilinçli olmasa da iyi ki takılı değilmiş.

    atasözü gibi damlaya damlaya göl oluyormuş demek ki. (mana farklı olsa da kelimeleri gerçekleşmiş)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atasözü dün suyu boşaltırken benim de aklıma geldi:))) Olabiliyormuş ki hiç aklıma gelmezdi bu durum....Prize Devrim'de takıldı epey. Elektriğe de daha yakın ya tehlikenin farkında...

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Şükür elektrikle ilgili bir sıkıntı olmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Ayşım haklısın asıl oradaymış iş....

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Saadet.

    YanıtlaSil
  7. çok üzüldüm canım çok geçmiş olsun...üzüldüm ya o kadar da temizlemişler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Filiz....Temizlik kolay yaparım ben yine ama yine de başkasının evine müdahale etmek-girmek beni rahatsız ediyor.Halılar minderler kolay da bakalım çekyatlar kuruyunca nasıl olacaklar...

      Sil
  8. canım benim çok geçmiş olsun.emanet olunca daha bir sıkıcı olmuş.çok üzüldüm.kendine dikkat et canım hafta sonu bahçe işleri şimdide bu yorma kendini ve sakın üzülme.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ayyy feci bir görüntü.onların yerinde olmak istemezdim.yazık gelince ne kötü hissedecekler.nasıl kuruyacak onca şey.harbiden azcık merak şekerim!ve en önemlisi fişin takılı olmaması.geçmişler olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir gelseler stresten kurtulacağım. Kimsenin hatası yok aslında ama kendimi suçlu hissediyorum. Yani uyuz boru durmuş durmuş kimse evde yokken akıtmaya başlamış:)))
      Merak da etsem (hani evi nasıl kullanıyorlar gibisine) girip bakamam ben. Ters geliyor. Sonuçta onların özel alını-mahremiyeti...

      Sil

Yorum Gönder