Beyaz servis altlıkları.....


Beyaz ne kadar güzel bir renkse kullanımı da bir o zakar zor bence. Heleki benim gibi servis altklıkları için bu rengi düşünmüşseniz. Hoş ben bunları kendime yapmadım. Elimde çok hoş, parlak beyaz bir ipim vardı onunla örmüştüm. Örmüştüm diyorum ben bunu pek kullanılmayan bir çekmeceye kaldırıp unutmuşum!!!!






Geçen gün birşey ararken geçti elime. 4 tane örmüştüm. Fotoğrafladım (ki yaptığımda fotoğrafını bile çekmemişim) Bir ara da bu servis altlıklarına takmıştım ya o zamanların ürünü. ...

Yorumlar

  1. Beyaz el işine yakışıyor ama dediğin gibi kullanımı diğer renklere göre daha dikkat istiyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuşlar ellerine sağlık.hayırlı satışlar olsun ...beyaz rengi çok severim ama dediğin gibi kullanımı çok zor oluyor...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah saol...Bana da çok zor bu rengi kullanmak ama kullananlar var...

      Sil
  3. Bu sıra bende taktım bu servis altlıklarına...kırmızı ipten öreceğim aldım iplerimi...aslında beyazın yıkaması kolay olmadı lekeye domestos bile dökülür ama renkli de canlı duruyor,hani masa örtüsü beyaz servisler renkli daha bir hoş olur ama renkli masa örtüsündede beyaz altlıklar şahane durur...bence sen kullan onları çok güzel modeli var ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin. Benim oğlanlar küçük daha pek kullanışlı olmuyor bu tür ayrıntılar bizde. Ben yaparak kendimi oyalıyorum işte....

      Sil
  4. Beyazın asaleti.. Hayırlı satışlar dilerim, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. beyaz her şeye yakışıyor çok da güzel örmüşsün .ellerine sağlık ve bol kazançlar..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder