3 al 2 öde kitaplar




Denk gelmişsinizdir belki ama bilmiyorsanız Tansaş ve Migroslarda kitaplarda 3 al 2 öde kampanyası var şu günlerde. Ben yukarıdakileri aldım. Birkaç tane daha varda onlar bende değil şu anda. Kampanya tüm kitaplar için geçerli bir de sepetlerde nisbeten uygun fiyata kitaplar var ki içlerinden güzel seçenekler çıkabiliyor....






Bu kitabı da büyük bir hevesle başladım ama ders gibi. Kokular hep ilgimi çekmiştir benim. Devrim benim burnumdaki koku sinirlerinin alınması taraftarıdır mesela. En ufak kokuyu algılarım, pek çoğundan rahatsız olurum..... O yüzden kokularla ilgili bilgiler ilgimi çeker diye ummuştum. Arada hoş bilgiler olsa da sıkıldığım alanlar daha çok oldu. Şimdi arada okuyorum bitirmek de istiyorum çünkü. Araya başka kitaplar kattım bu arada....

Yorumlar

  1. Ben 50 yılın sonunda beni sıkan kitapları, tamamını okumadan rafa kaldırmayı öğrendim. Yazık di mi bana. Onca zamanı sıkılmak için harcamanın ne alemi var. Kötü bir TV filmini sonuna kadar izlemediğim gibi, kötü yazılmış bir kitabı da okumuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Keyifle oku kitaplarını.
    Örgü Kulübü ve Örümcekler Ağlarına Neden Yapışmazlar? kitapları ilgimi çekti. Okuduktan sonra yorumlarını merak ediyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder