yeni yıla renkli açılış......




Yeni yılın ilk işi rengarenk olsun dedim. Geçen ay yapmıştım bu kuşları. Bereket kuşu-fili-kalbi herşeyi var. Ben de kendimce böyle bir düzenleme yaptım.....

Elimdeki küçük polar ve kumaşlardan kuşlar hazırladım önce. İçlerini elyafla doldurdum, puldan gözler yaptım.....

Yine fazla minikleşmiş ama çöpçü ben tarafından bir türlü atılmaya kıyılamamış polarları da tırtıklı makasla kare kare kestim. E bu aşama biraz deli işi. Vakti çok kadının yapacağı türden yani. Çocukların yanında otururken rahatça yapılıverdi. Hatta bir sabah baktım benim rengarenk polarlar dökülmüş balkona aralarında maç yaptırılıyor:)))))

Bir de kalpler hazırladım. Tüm parçaları yukarıdaki gibi iplere geçirerek süsler hazırladım. Öyle bir iki tane yapar annemlere veririm dediğim şey 8 tane oldu. Minik minik terapi gibi geldi valla. Ama uygun artık kumaşlarım bitti işte.....

Yorumlar

  1. ne güzel olmuşlar, süper hediye oluyorlar, alanlar mutlu oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nadire. Yaptıkça sevdim bende. Hediyelikler zaten. Bir tanesini kendim astım gerisini gerektiği zaman veririm diye kaldırdım...

      Sil
  2. Ellerine sağlık güzelim... Rengarenk oh ne güzel...

    Sevgiler musmutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir açılış olmuş şekerim.. mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar,yeni yılınız kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  5. ne guzellll... ışıl ışıl...içi acılır ınsanın baktıkca...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar hemde iyi bir değerlendirme olmuş. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli görünüyorlar Saadet. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder