Urla yolu fotoları.....







 Banu bak senin gözlük kitap ayracı. Benim sıpa almış bunu ayraçların arasından kendine gözlük yapmış. Tam da bu anda gördüm elinde....


Cumartesi akşamı Urla'ya gittik. Yolda her zaman ekmek aldığımız bir fırın var. Vakfıkebir ekmeğine oldukça yakın bir tadı var. Dediklerine göre maya falanda oradan geliyormuş. Neyse orada durunca da şöyle sahil yürüyüşü olayımız vardır mutlaka. Bunları da o zaman çektim....Bulutların dansı vardı resmen. Bayılırım bulutları seyretmeye....

Yorumlar

  1. çok güzel kareler yakalamışsın canım.Bende foto çekmeye merak sardım yeni bir makine aldım ,deneye yanıla yapıyorum bişeyler...Kursuna gitmek istedim ama urlada maalesef açılmamış bu dönem...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan makineni:)))Ben de kursa gitmek istiyorum aslında ama çocukların okulu tam zamanlı olduğundan günü iyi değerlendiremiyorum bu anlamda. Biryere git gel öğle yemeği vakitleri geliyor hemen....Ama deneye yanıla da olsa fotoğraf çekmek çok keyifli bir uğraş...

    YanıtlaSil
  3. valla bende orada olup seyretmeyi çok isterdim.muhteşem görüntüler.denizin kokusunu alır gibi oluyorum her baktığımda:)ne özlemse artık:)
    bu arada ayraç kullanımındaki son yaratıcılık:))süper! ve de komik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılırım deniz kokusuna. Zaten özledikçe sanki burnuma gelir o koku....Evet ya almış ayracı haberim yok...

      Sil
  4. ilk ve ensondaki resme bayıldımi ilkindeki resmen çam ağacı gibi olmuş:))hepsi güzel de sıpa başka güzel bayılıyorum senin bu sıpalarına sıpa deyişine:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bulut çok ilginçi daha yolda dikkatimi çekti, arabadan iner inmez de çektim hemen. Şule sıpa değiller mi ama. Hoş bu durumda bizde eşşek oluyoruz ya neyse artık.....

      Sil
  5. Anaaaaaa... veleeeet, ver bakim onu anneneeee :))))
    Gezin gezin, benim için de gezin, oooh deniz havası, özlemişim deniz havasını, havalar açsında şöööylr bir ineyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok vermem ona kitap aralığımı o benimdir o benim....

      Sil
  6. harika resimler çekmişsiniz..gökyüzünün o güzel renkleri gerçekten büyüleyici..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder