İlk öğrencelik


 Hap bahsediyorum ya bizim ailenin tek kız torunu Doğa. Abimin kızı. Karneleri aldığımızda annemlere gitmiştik. Çocuklar bir güzel azdılar tabiki. Futbol baş oyunları. Doğa'yı aralarına almak istemedikleri sık oluyor bu yüzden. O da haklı olarak kızıyor-küsüyor. Ben "hadi gel sen de bizimle elişi yap o zaman" dedim. Babannesi ip ve tığ verdi başladı zincir çekmey. S onra aralarda birleştirmeleri falan gösterdim. Gördüğünüz kolye çıktı ortaya. Hem de bu kolye bana hediye edildi. Doğa'nın ilk elişi bende yani....

Doğa'nın geçen yıl bayramdan bir karesi....

Yorumlar

  1. maşallah prensese ne güzel örmüş işte:) aferin ona.daha kimbilir ne güzellikler yapar halası.bahtı da güzel olsun önce o..

    YanıtlaSil
  2. ooo maaşallah doga ya..gelecegın becerıklısı olmaya adaymıs kuzucuk:))9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesi çok örer, bir öğretmey başlasa.....

      Sil
  3. Maşallah kuzuya, pek tatlı pek güzel, kolyeye de bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Fadiş, ilk olması ayrı bir güzel:)))))

      Sil
  4. :)) benim yeğenler geldi aklıma bütün yaz zincir kolyeler örmüşlerdi:)
    Maşallah çok şeker ellerine sağlık bu işler böyle başlar verin biraz da incik boncuk ne yenilikler yapar fıstık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa örerken de annem bana ilk tığ verdiği zamanları anımsadı. 5 yaşlarında vermiş hatun elime tığı..
      Boncuk konusu da geçti ama Doğa diğerleri oynarken çabuk bitirmek istedi. Görsen hem uzun-güzel olsun istiyor, hem de oynayanlara aklı gidiyor.....O ikinci sefere artık dedik bizde....

      Sil
  5. ne de olsa kız çocugu elleri yatkın oluyor

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık DOğanın , ben bizim ailedekilere kızarım bazen istidadım mı yoktu ki şu tığ işini bana öğretmediniz diye, şimdi öğretecek kimse de kalmadı üstelik.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder