Güzel süpriz:)))



Bugün güzel bir süprizle başladım güne....Dün kargom gelmiş evdeydim ama duymamışım sanırım kapıyı. Öğleden sonra almaya gittim şubeye ama bu kezde inanılmaz bir sıra vardı beklesem çocuklara geç kalırdım kaldı öylece. Sabah çocukları okula bırakır bırakmaz yine gittim aldım gönderimi. Sevgili Dilek güzel bir süpriz yapmış yukarıdaki paket karşıladı beni. İçinde neler mi var....

Hediyelerim ne güzeller ama:))) Bu arada kalemlerim geri dönüşümmüş bayıldım buna. Hani bunlar satılıyor da benim mi haberim yok o da ayrı mesele tabiki...
Teşekkür ederim Dilek.....

Yorumlar

  1. Keyifle kullan Saadet. Kalemler satılmıyor. Bizim kuruma özel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çokca üretip satsalar ne güzel olurmuş.....Tekrar teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. çok güzellermiş hakikaten hele kalemler benimde ilgimi çekti çok hoşlar.iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet geri dönüşüm olayı çok iyiymiş....

      Sil
  3. Güle güle kullanın. Ebru ayraçlar pek şık.

    YanıtlaSil
  4. KAlemler çokkkk cici nasıl geri dönüşm ki anlamadım pek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüştürülmüş kağıttan üretilmiş Birgül, hoş fikir

      Sil
  5. ne güzeldir insanı şaşırtan tatlı süprizler..

    YanıtlaSil
  6. Hediyeler çok güzel güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. bana da geldiği için benzer bir paket hediye kıskanmıyorum:)) cidden çok güzel ve keyifliler. dileğe teşekkürler sizde güle güle kullanın.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel:))) sende güzel günlerde kullan cicilerini.....

      Sil
  8. çok güzeller arkadaşın ellerine sağlık.kalemler ne güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder