ben kazandım......


Son yılların en komik, en karmaşık (yarışma nerde başladı nerde bitti anlayana aşkolsun), en baba yarışmasını kazandım:))) Biliyorsunuz sevgili Şule namı diğer Fiamma hafta başından beri bir yarışma düzenliyordu. World Of-off ki ne offf Kartaloş Kokonalar Yarışması.... İsmi bile zor anacım....Kazanan kişi ben oldum efendim. Bir de bilmeden Banu ve Alanay'ın hanımları kaçırma operasyonuna katılmaya çalışıyordum. Hani o kadar eminim bana çıkmayacağına...Neyse sevgili Random şans ibresini bana çevirmişde kokonaları kaçırma örgütüne katılmaktan kurtuldum...


Yorumlar

  1. Şansın açık ve bol olsun.
    Çok şeker Kartaloş Kokonalar:)))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Ayşım...

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim en karmaşık ve en baba yarışmayı kazanmışsınız inşallah şansınız hep açık olsun :)

    YanıtlaSil
  4. :))öhömm örgüt hala mevcut bu cümleler aktivite edebilir kanımca dikkat yani:))

    YanıtlaSil
  5. harika şansın daim olsun çok da tatlı bu kokoşlar:)

    YanıtlaSil
  6. Ooooo süpeeeeer. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. tebrıkler canımmmm..şansın daıma acık olsun..

    YanıtlaSil
  8. tebrıkler canım sansın daıma acık olsun...

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim,güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Koydun mu dikiş makinanın yanına, fotoğrafını bekliyorum... veledine söyle buna da el atmasın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinde hazır yomşu Şule haftaya korgoya verecekti daha. Henüz kendileriyle tanışmadım yani...

      Sil
  11. Ha haaaaa Saadet böyle şaşırtılır işte:)) Tanıştın artık:) İyi günlerde kullan, bol bol iğne batır poposuna:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder