Kıyamet günü de geldi nihayet.......




Aylardır 21 aralık dedik dedik o günde geldi nihayet. İnsanlar bugüne cidden inansa nasıl olurdu acaba??? Yani son günleri ya neler yaparlar, kimlerden özür dilerler, kimlere s arılırlardı bugün. Unutulan nice şey anımsanırdı sanırım....İnansamıydık ne......

Dün öğlen çocuklar yemeğe geldiler.  Konuşuyorum onlarla. "bugün akşam birlikte poğoça, börek falan yapalım. Yarın öğlen onları yersiniz" dedim. Deniz;
- ya kıyamet koparsa....
-Akşama kadar yersiniz nasıl olsa
Deniz;
- Kıyamet 2039'da olsun
- neden?
- dur daha bir evleneyim
- Erken değil mi bunları düşünmek için oğlum!!!
- Herkes evleniyor siz de evlenmişsiniz......

Yorumlar

  1. hayırlı cuma lar canım...mayalar utansın :))))

    YanıtlaSil
  2. Yahu gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum ben, benim oğlum da kıyamet kopacak mı kopacaksa ne olur gibi sorular sora sora kıyameti yaşattı bana yani. :)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım süper :) Denizin laflar daha da süper :))

    YanıtlaSil
  4. çocukların yorumuna bayıldım....

    YanıtlaSil
  5. Günahlar siliniyora çok güldüm keşke böyle kolay olsa.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. :)))))) gel di geçti işte neyse aceleye getirip evlenmedi bizim oğluş:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder