Piknik zamanı....





Bir kaç gündür havalar sıcak gidince bugün için deniz planları yapmıştık. Hatta bin akşamdan giysi çantalarımı falan hazırlamıştım. Günlerdir başımın etini yiyen babamız sabah "hava serin" oldu. Öğle gibi de "ısındı gitsek" diye mızmızlandı. Eeee ben hazırladıklarımı geri yerleştirmişim, yarım gün için onca yolu tepmeyi de canım istemedi. Çocukların da talebi ile Gölet'te karar kıldık. Bir güzel oynayıp enerjilerini attılar (umarım). Hattan dördümüz çift kale maç bile yaptık.....

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel yerler:)Neresi burası merak ettim doğrusu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buca Gölet. Yapay bir göl burası. Piknik alanı, mangal alanı, restoranlar falan var. Herkese hitap eden bir yer yani. Bizim evede arabayla 15 dk falan

      Sil
    2. Ne kadar güzel,çok şanslısınız:)

      Sil
  2. iyi yapmışsınız kışa girmeden ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın son güzel günler bunlar. Değerlendirmek lazım....

      Sil
  3. evet zaten genelde erkeklerin çoğunlukta malzeme falan içingittikleri bi pazar izmirdeki bit pazarıo yüzden bayanlar eşli geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle biliyorum ama senin aldıklarına baktım da güzel parçalar da düşüyor demekki

      Sil
  4. ohh mis gibi olmuş.bizde bu hafta sonunu piknikle güzelleştirdik...sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder