Kedi balıkları yedi.....




Benim kedi balıkları yemiş bir tek kılçıklarını bırakmış baksanıza....Eh napılır bu kılçıklarla kitap ayracı olur belki dedim ben de.....

Çokkk çok uzun zaman önce bloglardan birinde denk geldiğim bir kitap ayracıydı bu. Aklımda kaldığı kadarıyla kalıp yapıp diktim. Minik minik beni biraz bozdu bu dikiş ya neyse...Makineye takılıp durdu kendileri. Ama çok eğlenceli kitap ayraçları, şimdilik 8 tane oldular. Dikişin başına oturdukça yapıp hediye ederim diye düşünüyorum....

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Bahar:))

    YanıtlaSil
  3. canım harika olmuş yaramaz kedi ama iyikide yemiş kılçıklar çok şeker ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. yeni bir kitaba başladığımda hep diyorum kendime bir ayraç yapayım diye. dün de böyle düşündüm. benim kızlar bırakmıyor ki daha önce aldıklarımı. neyse senin balıklar şirin olmuş arkadaşım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası ben de yıllar öce bloglar arasında yapılan ir etkinlikle bana gelen kitap aralığını kullanıyorum hep. Bunlardan kullandığım yok. Minik-sevimli hediyelikler olarak düşündüm aslında....Teşekkür ederim

      Sil
  6. Kıskandırıyorsun ama:( Olmaz ki böyle de yapılmaz ki, ben de ben de demekten yoruluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun ben sana yapıp gönderirim nolcak. Hediyelik bunlar zaten. Sen yeter ki beğen:))))

      Sil
  7. çok güzellerrr :)) keşke kediyi de oraya koysaydın süper bir kare olurdu
    Ekle bir kare daha bu posta bence:))

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş fikirmiş:)) dolu dolu kınıyorum kendimi bunu düşünemediğim için. Hele ki attığım başlığa bakınca....Neysem teşekkür ederim ekledim hemen:)))

      Sil
  8. bence bozulmayın zira çok güzel olmuş bunlar.bayıldım

    YanıtlaSil
  9. http://kitapflap.blogspot.com/ burayada beklerimm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder