günün fotoğrafı-ekim-çikolatalı kek


21-lezzetli-çikolatalı kek

Bu kez günün fotoğrafını verip kaçmıyorum tarif de ekliyorum. Lezzetli deyince benim aklıma donduma-bitter çikolata gelir...Daha yenice yaptığım çikolatalı kek de bu temaya pek bir uydu sanki....

3 yumurta, 1 su bardağından az şeker, yarım su bardağı sıvı yağ, 2 tatlı kaşığı kakao, 1 kabartma tozu, yarım su bardağı süt, aldığı kadar un, bitter çikolata (miktar kişiye kalmış)

Yumurta ve şekeri bir güzel çırpıyoruz. Karışıma önce sıvı malzemeleri ekliyoruz. Benmari usulü erittiğimiz çikolotayı ekliyoruz. (benim elimde yeni kaynamış sütün kaymağı vardı onunla birlikte karıştırdım çikolatayı) ardından kuru malzemeleri ekliyoruz. Yukarıdaki çıkıyor fırından.....

Yorumlar

  1. ellerine sağlık,mis kokusu taaa buralara geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Ciddende çok lezzetli görünüo ellerinize sağlık bende ıslak kek yaptım umarım foto elime geçerse eklerim evde kalmış :)

    YanıtlaSil
  3. ay çabuk bana da bir dilim...
    yanında çay var mı? :)))

    YanıtlaSil
  4. Bu fotograf tam benlik olmus :) Tarifi de içinde :)Ah cok sevdim :) Afiyet olsun size:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Ben pek kek sever biri değilimdir. Ama bu kekten 1 dilim yedim içindekinin hatrına....

      Sil
  5. Hımmm ellerine sağlık şimdi kahve içiyordum yanında ne de güzel giderdi...

    YanıtlaSil
  6. ahh bu keklerin görüntüsü bile sabah sabah beni mest etti..:)ellerinize sağlık afiyetler olsun size..

    YanıtlaSil
  7. Sende bir kekseversin anladığım kadarıyla:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder