Bit pazarı olayı....

 Yukarıdakiler tanesi 1 lira...

 Bunu cidden çok sevdim...

 İkisini 3 liraya aldım. Daha kullanım yerleri belli değil...

Ciltleri çok iyi durumdaydı. Devrim aldı bunları da..

Sevgimi mormenekşelerr'de gördüğümden beri aklımda olan bit pazarı gezimizi pazar günü gerçekleştirdik. Annem de katıldı bize epey dolandık oralarda. Eskisi gibi değil çok büyümüş. Ve eskiden daha çok erkeklerin gittiği bir yerdi şimdi bolca aile gördük biz.
İşin komik tarafı bir şey beyenip fiyatını soruyoruz adamlar önce yüzümüze bakıp sonra fiyat söylüyor. Pazarlık yeteneği olmayınca da insan emin olamıyor alsam mı almasam mı diye....Mesela o kırmızı cam objeye önce 15 dediler. Dolandık geri geldik anneme 20 demişler. Sonra 10 liraya aldık. 
Devrim ve oçcuklar da sıkılmadılar buradan. Bakılacak çok şey vardı. Hele bakırlar....Çoğunda aklım kaldı.....Neyse fırsat buldukça annemle gideriz artık....

Yorumlar

  1. Fiyatlar pek uygun ve ürünler çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Ben de orada olmalıydım. Bayılırım bu tür şeylere. Denizlide yaşıyorum ve Denizlide böyle bir yer yok malesef.
    Sözlük TDK sözlüğü anladığım kadarıyla. Benim de var ve benim için çok değerlidir.
    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TDK sözlüğü. Bizde yoktu böylesi. Bulunca da (7.5 lira idi) aldık. Her eve lazım....
      Denizli benim de memleketim. Ama orada yaşamışlığım yok. Teyzelerim var hatta bu bayram gelmeye niyetlendik olmadı...

      Sil
    2. Ne güzel, hemşehriyiz. Bekleriz memleketinize :)

      Sil
  3. İYİYMİŞ UYGUN FİYATA GÜZEL ŞEYLER ALMIŞSIN GÜLE GÜLE KULLAN:)

    YanıtlaSil
  4. sıkı pazarlık gerekiyor demek ki, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bende de hiç yoktur o durum. Varsa durumum denen parayı verir alırım. Ya da hiç bulaşmam,,,

      Sil
  5. güle güle kullan tatlım. bende beğendim o kırmızı objeyi özellikle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O camı nereye koyacağımı bulamadım ama. Rengi o kadar hoş ki güneş görmeli arada kaynamasın....

      Sil
  6. Fiyatlar gerçekten aldığın parçalara göre çok uygun, çok severim bit pazarını gezmeyi keşke yanında olabilseydim,bizim burada 1 güne özel antika pazarı adı altında bir yer açıldı halen devam ediyor mu bilmiyorum çünkü 1-2 kere gitmek kısmet oldu anca,ama insanlar çok kurnaz ve fiyatlarda oldukça pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken gittiğimi anımsıyorum ama gezilmezdi ek eskiden. Özellikle hatunların gitmesi uygun bulunmazdı. Hatta ben bahsettiğimde abim "burun kıvırdı resmen" ama çok değişmiş. İnsanlar çoluk çocuk gelmişler. Annemle bayıldık. Alışveriş merkezi dolaşmaktan kat be kat keyifliydi bence...
      Keşke olsaydın sen de eminim benim göremediğim neler görürdün Çünkü biz ilk tur gezdik ben hiçbir şey alamadım. Sonra boş alanda çocuklar oynarken (devrim başlarında tabi) annemle yeniden küçük bir tur attık. Daha önce baktığım yerlerden aldım bunları. Görmemişim resmen....

      Sil
  7. Güle güle kullanın kırmızı objeyi bende çok beğendim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. iyi olmuş gittiğin...her hafta başka başka şeyler oluyormuş ...güle güle kullan..ben daha çok beyaza boyanabilecek objeler için gidiyorum...eşim zaten alet edevat meraklısı fırsat buldukça takılıyorum peşine...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Arada takılmak lazım zaten güzel yer...Benim eşim de sever o yüzden sıkılmadan dolaştılar. Değilse tadı olmuyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder