bahçeye gene birileri girmiş.....

 Kamyonetin görüntüsü bu idi...


 Bu da evin yan tarafında devam eden kazı çalışması. Kepçenin durumundan da anlaşılacağı gibi epey derine indiler...Ara ara duruyor çalışmalar o yüzden 1 aydır bitmedi...Gürültüsü kadar toz da cabası haliyle...

Aşağıdaki foto da evin hemen yukarısında (şu an bilgisayardan manzaram:)))yıkılan evde çalışma. Tak tak tak kırıyorlar orayı da....

Sabah çocukları okula götürürken bir baktım bançenin üst köşesinde bir kamyonet.  Devrim'in yaptığı sütunu yıkmış az buçuk bahçeye girmiş sanırım biraz da çam zedelenmiş. Ağacın ne kadar hasar gördüğünü zaman gösterir sanırım. Geçmiş olsun falan dedim başındakilere, neyse yaralı yokmuş. Sabah sabah çocukların geçiş yolu en iyisi kimseye bir şey olmamış olması.

Tabiki işin ilginci benim bu kazayı okula giderken görmem. Ama etrafda o kadar çok gürültü varki ne mümkün duymak sesleri. Sabahın sekizinde damlıyorlar genelde akşama kadar ya ekskavatör ya kepçe.....Şantiyeye döndük resmen. Bu arada burada fotosu yok ama hani şu benim asıl toz kaynağım olan moloz dökülen alanın girişini kırıyorlar 1 aydır. Yani biraz daha uzak olsada bir tak tak da orada....Dün düşünüyordum "bu sesler kesilince kendimi boşlukta hisseder miyim acaba" diye...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun canım, çok zarar vermiş mi bahçeye, şükür bahçede falan değildiniz, Allah korusun.

    YanıtlaSil
  2. Yok Fadiş araba küçük olduğundan sadece tellere ve o taraftaki kolona. Bizden çok ben oradan çocuk geçme ihtimalinden korktum. Araba kaldırıma çıkmış ve sabah saati çok çocuk geçiyor ordan...

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun ,çok üzüldüm inşallah bir daha böyle şeyler yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım teşekkürler. Malesef yolun eğimi hatalı oyüzden zaman zaman yaşanabilyor bu tür kazalar.

      Sil
  4. Canım komple geçmiş olsun, senin kapının önü de ne ballıymış töbe yarabbim. geçen yıl da olmuştu sanırım.

    toz olayı oğluşa zarar veriyormu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın...Geçen yıl kamyon bizim araba ile bahçe arasından geçmişti ama alkollü olduğu anlaşıldı onun. Bu kez freni tutmadı dediler daha küçük bir araba bahçenin köşeden girmiş.
      Bugün alerji testimiz vardı Hatice toza alerjisi yine çıkmadı. Ama illaki veriyordur zarar sağlam insanı rahatsız ediyor. Dışarıdayken yapacak birşeyim yok da evde sürekli elimde nemli bez toz alıp duruyorum...

      Sil
  5. Geçmiş olsun canım.Seste zor da toz daha sinir bozucudur sanırım.İnşallah bir an önce kurtulursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sevtap toz kesinlikle daha beter....

      Sil
  6. çok geçmiş olsun can kaybı yok en önemlisi

    YanıtlaSil
  7. ben geldim beğendim blogunu, ben de beklerim...

    YanıtlaSil
  8. Ayyy her yer inşaat alanı gibi Adamdenizim Allah yardımcınız olsun, bir kere daha geçmiş olsun, bu resmi Trafik Mdürlüğüne falan göndersene oraya bir çözüm bulurlar en azından sürati kesmek için bir şeyler yaparlar. Allah korusun bahçede de olabilirdiniz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yorulduk valla sesten-tozdan. Şantiyede yaşar gibi bu civardaki evler şu aralar. Umarım kısa sürede bitirirler.

      Sil

Yorum Gönder