taşlar....



 Deniz kıyısında yakından çektiğim taşlar. Toplamak yetmedi bu kez en yakın halleriyle kaydetmeye çalıştım onları.....


İnanılmaz bir gürültü var sabahtan beri. Kaçalım diyoruz evden ya deniz olayına da giremedik bu hafta sonu. Benim iki sıpa da hasta. Deniz'in 2 hafta öncesinde başlayan öksürükleri fazlalaşınca (alerjik demişti doktor) ne olur ne olmaz dedik. Bu arada Ada'da ateşlendi birden bire. Okulların açılmasına yakın iki hasta ettik yani oğluşları....Yeniden alerji testleri yapılacak ikisine de şimdi. Olmadı aşı tedavisi dedi doktor...İnsanın çocuğu kesik kesik sürekli öksürdükçe çaresizlikten içi sızlıyor. Yok yani kesemiyorsunuz bazen o öksürüğü....Ya "vatan hizmeti" diye gönderdiği evladını paramparça teslim alan ana napsın....Bir de "hayat devam ediyor ne var yani" diye hediyeleşen yöneticilerin olduğu bir ülkede:((((

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun canım, sonuna kadar haklısın ne diyeyim. Allah acil şifa versin inşallah, öpüyorum.
    Fotoğrafları çok beğendim unutmadan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Fadiş...Taşları seviyorum ben azıcık da...

      Sil
  2. Tadilat ve kazı gürültüsü ne fenadır bilirim:( Rabbim sabır versin.
    Ayrıca çok geçmiş olsun.
    Yürekleri yakan konuya ise hiçbir şey diyemiyorum artık:(((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder