Sibel'le tanışma...

 Deniz çekti bu fotoyu...

 Çocuklar epey oynadılar... Üstte Ada ve Deniz, altta Yiğit ve Deniz


 Bunlar da güzel hediyelerim:)))



Sibel (Sibel'in hobi dünyası) 2 günlük bir kaçamak için İzmir'e gelmişti. Vakit ayırdığı şanslı bloggerlardan biri de ben oldum...Bizim haftasonu için bir Urla planımız vardı. Sibeller de o civarları gezmeyi planlıyormuş. Urla'da buluştuk kendileriyle. Önce dedmizin evinde çay içtik-tanıştık muhabbet ettik. Devrim'le Sibel'in eşi Murat da epey bir kaynaştılar ki denizin ortasında bile hala sohbetteydiler:))

Artından 5 gibi Devrim'in gazıyla denize gidildi. Ben muhalefettim bu olaya ama çocuklarda isteyince denizde karar kılındı. Tahminimizden çok daha ılıktı su. Ada'nın kulağına kaçan taş yüzünden ben sezonu kapattık derken süpriz bir keyif oldu yani...

Sibel ve ailesi kesinlikle çok keyifli, çok sıcakkanlılar. Hatta ben azıcık soğuk nevaleyimdir, Devrim daha kurtarıcıdır benim yanımda. Sibel gibi pür neşe birinin yanında dahada mı soğuk görünüyorum diye epey düşündüm sonradan...

Yorumlar

  1. canlarımmmmm çok tatlı çıkmışsınız.

    sen önceki günde aynı keyfi ben yaşadım bu gece yayınlarım sanırım:)öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bahsetti. Taa Ankaralardan geldi senin yanına ben şu kadar yoldan gelmedim çok utandım zaten...

      Sil
    2. İkinizi de tanıdığıma çok mutlu oldum İzmir güzelleri :D Sizleri seviyorum canlarım :D Öpüldünüz...

      Sil
  2. Anaaaam, iki sevgili kızım yanyanaaaa...kıskandım ama yaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu ablacım, aynı dönem tanımıştım ikinizi de :D İyi ki de tanımıım sizleri. Sadet ve Banu abla öptüm ikinizi de :D

      Sil
  3. Güzel bir gün gecirmissiniz birlikte.
    Blog bulusmalari cok güzel oluyor zaten, yillardir birbirimizi taniyor gibi oluyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle insan konu bulmakta, sohbet etmekte zorlanmıyor hiç...

      Sil
  4. yanlış anlamazsan sana benim üzerimde uyandırdığın izlenim;
    -mesafeli
    -ciddi
    -soğuk(ama kötü anlamda anlama lütfen bana da öyle derler hatta benim işime gelir )
    ama bunlar kötü anlamda söylemiyorum sadece yazılarından bana gecenler şimdi sen söyleyince yazmak istedim eğer kızdıysan yayınlama yorumu.
    ama şu da bir gerçek seni ve bloğunu okumayı seviyorum yoksa niye takip edeyim ki dimi ama:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Yok kızmam ben merak etme. Mesafeliyimdir haklısın ama her daim eleştiriye-tartışmaya açık birisiyimdir.
      Teşekkür ederim bloğumu seven dostları yorumlarıyla burada görmek çok keyifli:))

      Sil
  5. Sadetcim ben de iyi gelmişim dedim, Murat ve oğluşum da çok mutlu oldular. Birkaç gün "ada ve Deniz abiler" diyerek konuşuldunuz :D

    Biz de Ankara ya bekliyoruz teşekkürler her şey için Saadetcim... Bu arada diğer postlarına da baktım keşke evinde de buluşsaydık dedim bir an, neler yapmışsın sen ellerine sağlık, o kırlentler, duvar panoları v.s. süpersin :-D

    Sizlere Ankara da sevgilerimizi gönderiyoruz... Ayrıca hiç de soğuk biri değilsin canım arkadaşım :D Öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sonradan keşke bizde mi buluşsaydık oldum. Ama sizinle deniz keyfi de güzeldi...Vaktiniz olsa hem Urla'da hem Buca'da buluşma engüzeli olurdu belki de. Ama seneye yine geleceksiniz nasıl olsa Ege'ye. birşey kaçırmış değiliz azıcık erteledik diyelim...
      Ankara ne zaman olur bilmem. Hoş Devrim'e kalsa şöyle Yozgat'a giderken Ankara'da mola verir ya....Ama gelirsek uğrayacağımız da kesin. Öpüyorum sizi:)))

      Sil
  6. Aksine bence çok sıcak kanlı ve açık sözlü net birisin, seni sevdim ben Sadetçim, arkadaşım benim. Güzel bir buluşma olmuş, ben bu postu atlamışım nasılsa!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder