küçükbir kaçamak daha.....

 Yukarıda Ada...
Aşağıda kahvaltı soframızdan...

 Sabah yürüyüşüne çıktık oğluşlarla. Ben kareye gölgemle dahil oldum. Fazla kısa ve temposuz bir yürüyüş oldu, sıkıldı benimkiler....


 Kuzenler....
Eren beni çekmek kolay olmuyor... (hani Ödemiş'te merdivenlerde oturan vardı ya o işte)

 Ada beni resmen dağıttı...


Hani leyleği havada görmek deyimi vardır ya biz denizde gördük bu yıl. Git git doyamadık resmen. Aksine bende istek daha da depreşti. Sürekli deniz kıyısında olasım var. Sabah akşam kulaç atayım, denizle buluşayım....

Annem ramazan öncesi bizimle Ürkmez'e gitmişti. Bu kez abimlerle program yaptılar. Biz cumartesi günü birlik gidip gelecktik yanlarına. 30 Ağustos Zafer Bayramı tatili bize küçük bir kaçamk imkanı sağladı yine.Hadi dedik ben çarşamba akşamı nasıl olduğunu bilmeden bir aparttan oda ayırttım, gidiverdik.

Çocuklar kuzenleriyle birlikte olmak istiyorlardı. Benim deniz sevdam da eklenince...Hatalı bir karar olmamış ama. Bol bol oynadılar, eğlendiler kalabalıkta. Biz bize gidince sadece yüzüyor gariplerim. Hoş Devrim iyi maymunluk yapar yabana atmamak lazım. Yine de yaşıtları ile başka oldu....

Ürkmez'in denizini ikidir çok sevdik. Kayalık değil ama berrak bir deniz. Yalnız su epey bir soğumuş. Bu kadarını beklemiyorduk. Öyle suya girip birkaç saat kalmak mümkün değil. Yine de bol bol yüzdüm:))))


Yorumlar

  1. Bende keşke denize yakın olsam her sabah yüzsem sevinsem,yüzsem unutsam,rahatlasam...İmreniyorum vallaha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın yüzmek terapi gibi unutturuyor insana çok şeyi...

      Sil
  2. Maşallahınız var bu yıl enerji fulllemesi yaşadınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın:)) Ama bir taraftan da kötü olacak gibi. O kadar alıştım ki ben bu yıl denize ve yüzmeye kış nasıl geçecek şimdiden düşünmeye başladım....

      Sil
  3. haftaya inşallah bende bol bol denize giricem :))didime gidicem:)..denize girmeyi çok özledim..ana oğul ne güzel satranç oynuyorsunuz..:)güzel bir tatil olmuş sizin için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi tatiller:)))
      Aslında ben pek oynamayı sevmiyorum ama Ada'da babasına yenilmeye tahammül edemiyor. Ben laylaylom oynadığımdan hoşuna gidiyor beni yenmek:))))

      Sil

Yorum Gönder