kılıflar....




Devrim babanın laptopunun alırkenki ince kılıfı yırtılmıştı. Malum sürekli çocuklar kllanıyor. Eeee adamda cimrilik de var gidip bir dünya para verip bir çanta almaz şimdi. Kendisi başka bir çözüm bulana kadar bir kılıf dikeyim dedim.

Elimde hazır kocaman bir yelek vardı. Onun fermuar kısmından faydalandım azıcık....Fermuar yerini üste getirecek şekilde kestim yeleği, Yanlardaki o aşağı bakan ceplerin nedeni o:)))
Fermuar oldukça uzundu atmasın diye ucuna bir parça diktim. Kalınca saplar da hazırladıktan sonra çantamız bitmiş oldu...


Bir de benim çiçeği burnunda ortaokullu oğluşum Ada'dan flüt kılıfı istemiş müzik öğretmeni. Onun için de en basitinden ağzı büzdürülerek kapatabileceği bir kılıf diktim. Dündü müzik dersi. Zaten laptop da bu flüt sayesinde kılıflanmış oldu. Nasıl olsa makinanın başına oturdum deyip ikisini de aradan çıkarmış oldum....

Yorumlar

  1. İkisi de çok güzel değerlendirmeler, güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper.. İşi kolaylaştırmak pratik zeka gerektirir. Fermuarı yeniden dikmeye ne gerek var. Hazır dikilmişi kullanmak gerçekten çok zekice. Helal olsun.

      Sil
    2. Teşekkür ederim Semi:))

      Sil
    3. Gülsüm hanım saolun:)) Napayım ölç kes-biç bazen çok zor geliyor v ersinler elime hazırlanmışını dikip durayım:)))

      Sil
  2. Eşin ve oğulların çok şanslı, yetenekli bir eş ve annesin çünkü:)
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder