kitaplaşma etkinliğinden gelenler...





Rüzgara Doğru'nun temmuz sonunda gerçekleştirdiği bir kitap etkinliği vardı. Etkinlikte ben acemi blogger ile eşleşmiştim. Tatil nedeniyle biz kitap gönderimini bayram sonuna ertelemiştik.
İlk önce ben kapı numaramı yazmamışım paket elime ulaşamadan geri döndü. Sonra arkadaşımızın daha kapıdan adresi düzeltip geri göndermesine karşın paket haftalardır dolanıyordu. Nihayet ev yakınlarına gelmiş de bugün gidip aldım PTT şubeden. Malesef kurumlardan bazen sağlıklı bilgi almak mümkün olmuyor uğraştırıyorlar azıcık.....

Etkinlik ganimetlerime gelince; her iki kitabıda okumamıştım. Bu iyi oldu tabiki kütüphanemde bulunmayan iki güzelliğe daha sahip olmuş oldum. Peçeteler, renkli bantlar, (ne cahilim ben bunlara kırtasiyelerde hiç dikkat etmemişim) çayların ataç ve kahvem....Çok teşekkür ederim Şükrüye. Kargo seni fazlaca uğraştırdı ama güzel hediyelerin sağ salim bana ulaştılar:)))

Yorumlar