Fuar....



 Deniz ineklerin olduğu alanı inek tarlası olmuş burası diye adlandırdı.....


İzmir'in klasiğidir ya Fuar dün biz de şöyle bir bakalım dedim. Malum bundan sonraki günlerde kalabalık olur hafta sonu diye....Çok tanıtım yapıldı çok farklı olacak bu yıl dendi ama ben bir fark göremedim açıkcası. Hoş dün yaşanan tatsız ölümler nedeniyle konser ve eğlence etkinlikleri iptal edilmişti ama yine de bana daha güzel gelmedi fuar.

Bizim Devrim'le fuarda en sevdiğimiz etkinliklerden olan Türkü şenliği malesef 2 yıldır yok. Şöyle bir turladık. Bir kitap standı bulduk oradan çocuklarla kendimize kitaplar seçtik. Benim oğluşlar gezmeyi sevmediğinden de erkenden eve döndük.....

Yorumlar

  1. Fuara ikinci gidişimizde dün akşam.Kızım da Model grubunun hevesi ile gelmek istemişti.İptal olması da isabet oldu gerçi :(
    Fuar hiç eskisi gibi değil maalesef :( gereksiz bir kalabalık karşılığında insanlara sunulan bir hizmet yok :(
    İrem lunapark istedi ona da kalabalık sebebi ile gitmedik bile ..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın oldukça kalabalıkdı ki birşey olmamasına karşın. Benimkiler sevmiyorlar gezmeyi, kalabalıkda yürümeyi eziyet ediyorlar. Ben yöresel standları seviyorum aslında o da pek olamadı bu kez...Lunapark zaten bu 10 günde tam br facia oluyor bence...

    YanıtlaSil
  3. cok güzeldir izmir fuarı ben kücükken gitmiştim bu senede izmirde tatildeydim ama o zaman acık deildi heralde fuar

    YanıtlaSil
  4. Eskiden bizde çok severdik. Epey de dolaşırdık fuarda. Ama cidden o zamanların tadı yok artık. Firmalar bile ilgi göstermiyorlar..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder