anneannede bir gece...



Ada yazın anneannesinde bir gece kalmıştı ama Deniz istememişti. Ertesi gün abisinin ne kadar eğlendiğini öğrenince de içinde kalmıştı. Bir gece de onun kalması için anlaşılmıştı. Araya tatiller, ramazan girdi olamadı bu zamana kadar. Okullar açılmadan bu hafta kalsınlar dedik artık. Perşembe akşamı kaldılar. Biz bunları yatırıp çıktık Devrim'le. Ayrılmadan bir fotoğraflarını çekeyim dedim. Bana uyuma pozu veriyorlar:)) İçlerinde cidden uyuyan sadece Ada var...

Bugün bir güzel insanla tanıştım  bu arada. Sibel'in hobi dünyası'nın Sibel'iyle....Onun fotolarını da yarın paylaşayım....

Yorumlar

  1. Ne güzel sıralanmışlar ama :) Ne zevklidir böyle birarada yatmak, gençken hele, gırgır yapmaktan sabahlardık... :))
    Çok sevindim Sibellerle tanıştığınıza, çok şeker bir aile değil mi, eminim hemen kaynaşmışınızdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kuzenlerle böyle olayım olmadı ama annem ve teğzelerimle biraraya gelişlerini anımsıyorum. Altın kızların muhabbetine dahil olmak çok güzeldi:))
      Kesinlikle çok keyifli bir aile. Sıcacıklar:))

      Sil
  2. Ne güzel dizilmisler hepsi:)))
    Benimkiler de yazdan yaza kalirlar annemde, cok severler. Annem simartir biraz da onlari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler kalmazlardı hiç. Bu yıl ilk oluyor. Bir de tüm çocuklar toplanınca (ki annemin altında ve üst katında abilerim oturuyor) biraz fazla gürültü oluyor. Kafası uzun süreli kalmaları almıyor malesef...

      Sil
  3. Çok uzun sayılmaz, benimkiler de en fazla bir hafta kalabiliyor. Annem 72 yaşında, kafası kaldırmıyor:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder