Ada'nın taşı


Hani daha önce paylaşmıştım ya Ada'nın kulağında bir taş varmış diye. Hayırlısıyla bugün çıkartılacak o. Dün anesteziden onayımızı aldık, bugünde sabah babasıyla gitti hastaneye. Ben de gitmeliydim dimi...Ama aksilik bu ya Deniz'in toplantısı var ve öğretmen ısrarla kaç gündür "tüm velilerin katılımı zorunlu" dediğinden çocuk başkasının gitmesini kabul etmedi. Nasıl olsa Devrim Ada'nın yanında ben de Deniz'in gönlünü yapayım diye kaldım. Ama toplantıdan sonra Deniz'i anneannesine bırakıp doğru hastaneye...
Basit, birkaç dakikalık bir şey ama işin içine anestezi girince insan yine de düşünüyor.

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun canım, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. canım geçmiş olsun... Güzel haberleri bekliyoruz burda..

    YanıtlaSil
  3. Ben bilmiyordum kaçırmışım Saadet. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar. Dediğim gibi operasyon basit de anestezi can sıkıcı, gerek olmasaydı daha memnun olacaktık.

    Dilek okul açılmadan önce tesadüfen farkedilmişti kulağındaki taş. aldırmadı o zaman korktu biraz. Doktorlar da cisim sert olduğu için zorlamak istememişlerdi...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun canım nasıl girmiş o taş kulağına çocuğun ah canım ya umarım çok kolay olur ve kısa zamanda düzelir....

    YanıtlaSil
  6. allah şifa versin canım benim!

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun canım,evet insan anestezi lafını duyunca daha bir tedirgin oluyor.Gerçi artık o bile çok kolaylaştı.Öyle güzel ayarlıyorlar ki ameliyat biter bitmez uyanıyorsun.Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
  8. Aaaa... ben de atlamışım bunuuuu... bünye mi yapmış, yoksa gerçek taş mı?
    Neyse, iyi haberlerini bekliyorum canımcım ...

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun umarım ada şuan daha iyidir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder