Bugün yarışlar vardı.....

 üstte Ada, altta Deniz......



Belgeledim. Deniz suya atlayabiliyor....

Bugün yaz okulunun son günü. Yarışlara ayırmışlar. Sabahtan yüzme vardı. Bende benimkilerle geldim, şimdi Devrim'in odasında öğleden sonraki yarışları  bekliyorum....Onlarıda sonra paylaşırım artık. Buradan Urla'ya geçeceğiz....

Yüzmeyi bayrak yarışı tarzında yaptılar. Her ikisinsin takımı da birinci oldu:)))

Bu arada her denize gidişimizde mızmızlanacak bir neden bulan Deniz arkadaşlarıyla suya atlama yarışı yaptı. Kendisini suya atanlara hiç kızmadı. Bu çocuklar niye hep anne-babaya çektirirki......

Yorumlar

  1. aferinnn,bak alıştı annesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alışıyor gibi....denizdeki haline bakacağız birde....

      Sil
  2. çünkü bu bir gelenek.. biz de anne babaya çektirdik..annem derdi kii parayla değil sıraylaaa:)

    YanıtlaSil
  3. :))) başkalarını kızdırsalar dayak yerler nasıl olsa anne baba kıyamaz:)))))
    aferin oğluşlara tebrikler(seni üzdükleri için değil sudaki başarıları için:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası da öyle. Zaten sıpa Deniz dün denizde canımızı okudu gene. Babası attı suya resmen savaş çıktı....

      Sil
  4. Ne güzel,çocukların yüzmeyi ehil ellerden öğrenmesi çok önemli. Ben ancak kıyıda yüzenlerdenim de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de hep öyle gide gele öğrenmiştik yüzmeyi. Ama ben cidden çok seviyorum. Kimi zaman tırssam da denizsiz yapamam sanırım. Açılma konusunda hiç sorunum yok. Bambaşka bir dünya orası...

      Sil
  5. Anne babalar cefakardır da ondan:)))

    Çok güzel eglenmişler anlaşılan.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem çok eğlendiler, hem yoruldular. Bir tarafları gitmeyi istiyor bir tarafları evde oynamayı....Keşke bu tür imkanları belediyeler sağlasa da pek çok çocuk gidebilse aslında...

      Sil
  6. çok güzel, maşallah onlara, bir de kızımı alıştırabilsem yüzmeye çok iyi olacak. sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder