iksir yapmaca...

 baharatlarım biterken...

 Deniz sirke şişesini boşaltıyor, neyse kokusu keskin olduğundan bitmeden kurtuldu o...

Sonuç:))))


Ürkmez'deyken Deniz bir pet şişeye deniz suyu, yosun falan doldurmuş "iksir yaptım anne" diye oynuyordu. Şişe orada kaldı haliyle. Bizimkiler bu durumu evde farkettiler. Ne denli önemli olduğunu bilememiştim ben bu oyunun...

Ada da dün gelmiş yanıma yeni bir şişe istiyor iksir yapacakmış. Verdim bir tane ben bilgisayarın başındayım. Deniz de dahil oldu olaya. "şundan koyabilir miyiz bundan olur mu" diye sorup duruyorlar. Neyse bir ara bakayım dedim hem de fotoğraflarım. Benim mutfak-banyo boşalıyormuş neredeyse....

Ağız bakım ve gül suyunun dibini görmüşler. Sirke, bulaşık detarjanı, çeşitli baharalar, şeker, su ne ararsanız var bu iksirlerin içinde...

Günün anlamlı sorusu Ada'dan geldi operasyon bitince;
"bunları ne yapacağız şimdi???"

Duruyorlar bakalım balkonda, hafif koku saldılar mı çocukların onayıyla çöpe gidecekler. Bu kısmı onlara söylenmedi tabiki. Zamanı gelince artık....

Yorumlar

  1. Bende de çok vardı bir aralar bu iksirlerden. Aynen sendeki gibi ikisi birden yapınca her yer iksir oluyordu. Bir işe yarasalardı ne güzel olurdu :)sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım hep de erkek çocuklarından çıkıyor bu tür fikirler....

      Sil
  2. :)))ah şu çocukların iksir merakı :))biz bunları ne yapıcaz şimdi sözüne çok güldüm:))aynını benim arkadaşımın oğluda yapmıştı..biz muhabbet ederken gizli gizli iksir yapıcam uğruna dünya para tutan kremler bile bitmişti.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse benimkiler pahalı şeyler değildiler..Dadanmadılar kremlerime bir tek güneş sonrası losyon eklediler o kadar...

      Sil
  3. Benimkiler de iksir dönemi geçirdiler:)
    Geçen yıl fen dersinde evde yapıp okulda beklettiler, sonra da mikroskopla incelediler okulda.
    İyi oluyor çocuklar için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bizim okulda bu tür faaliyetler olmuyor. biz de evde tamamlıyoruz eksiklerini...

      Sil
  4. Canlarım yaaaa. Vallahi benim oğlanın küçük yaşlarını okur gibiyim. haydi kolay gelsin sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek çocukları hep benzer dönemlerden geçiyor sanırım. Buradan okuduğum yorumlar hep o yönde. Bakalım bu zamanları hala çocuk, hala çok güzel. büyümeleri asıl zor olan olacak...

      Sil

Yorum Gönder