yeni kırlentler....

 Bunun benzeri nette bolca var. Fi tarihinde aldığım keçelerle süsledim sarı bir kumaşı.


 Bu da keçelerin ikinci kullanım alanı. Yapraklı kırlent oldu kendileri...

 Sarı kumaştan bir de kurdeleli bir yastık yaptım. Renk renk kurdeleleri yatay olarak diktim...


Bu da yapraklıdan artan kumaşla ortaya çıktı. Kumaşın ek yerlerine su taşı ve dantel ekledim. Su taşı ince geldi belli olmadı o yüzden...

Oldu bir zaman. Esmintiş bana yine kırlent dikmek. O zaman bir türlü gidip de kumaş almaya zamanım olmamıştı. Evdeki kumaş ve malzemelerle dikmiştim bunları. Daha önce yaptığım yastıklarla birlikte epeydir koltuklarda kullanıyorum. Bugün ortalığı toplarken sıkıldığımı farkettim kendilerinden. Yine koltukların orjinal yastıklarını koydum. Yastıkları diktim kullandım bir de üstüne sıkıldım. Ama hala paylaşmamışım kendilerini:)))

Yorumlar

  1. Ne güzel olmuşlar bayılırım böyle işlere hemde artan malzemeleri değerlenmiş
    güle güle iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım benim güzel günlerde kullan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar Saadetciğim. Ama benim favorim Yapraklı olan. Ellerine sağlık. Keyif ve sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben de severek yaptım. Teşekkür ederim:))

      Sil
  4. kırlentlerin şahane ben de bu ara bol bol kırlent dikiyordum dikkatimi çekti...bu arada yapraklı kırlentin altındaki yazım hatası beni güldürdü amman dikkat :D sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok komik olmuş:)))))Teşekkür ederim uyarın için.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blogumda odul mimin var, beklerim.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık,çok guzel olmuşlar:)yapraklıyı çok begendim ozellikle:)

    YanıtlaSil
  9. hepsi de çok güzeller canım yapraklı favorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol yapraklı açık ara başı çekiyor:)))

      Sil
  10. ne kadar güzel elişleriniz var. kırlentlerin hepsi çok güzel ama ben en çok yapraklı olanı beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder