yaz için minik çanta...




Yaz geldi gelece. Yazla birlikte tiril tiril elbiseler etekler de çıkmaya başladı dolaplardan. Bu çantayı da yazlık elbise üstünde kullanmak için yaptım ben. Daha önce mulu çocuklar için aynı ipten çantalar yapmıştım zaten.

Çanta basit. Tığla göz kararı büyüklükte yapıldı. Heybe tarzında ördüm. En sevdiğim çantalardır heybeler. Özellikle de çocuklardan sonra. Elimi attım mı istediğimi hemen alıyorum. Hep gözümün önünde çocuklara bakarken bir de çantama hakim olmaya çalışmıyorum...İçinin astarından yazlık bir elbisem var. Onunla kullanılacak.

Yorumlar

  1. süper kombin yapmışsın şekerimmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim canım. Ellerine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  5. Çok cici bir çanta olmuş,ellerine sağlık iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, hemen yapmalı valla pek beğendim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder